Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز هفته دولت استاندار کرمان به همراه معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در نخستین روز هفته دولت محمدجواد فدایی استاندار کرمان به همراه معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با نثارگل ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان: جبران عقب‌ماندگی‌های استان کرمان نیازمند کار مضاعف استاستاندار کرمان: وزارتخانه‌ها به‌راحتی با تغییر مدیران ناکارآمد موافقت نمی‌کنندامام جمعه کرمان: مدیران دولت باید به دنبال گشایش کار مردم باشند

به گزارش تسنیم به مناسبت سالروز شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهور و حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر وی، نخستین هفته شهریور ماه به عنوان هفته دولت نام گرفته است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و مالک رحمتی بدین شرح است:

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی؛ حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانبان با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خانمحمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: هنر دستگاه‌های اجرایی ایجاد زمینه برای مشارکت مردم است
  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود