Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:52:22 GMT

توقیف نفتکش ایرانی غیر قانونی بوده است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۸۰۷

توقیف نفتکش ایرانی غیر قانونی بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز پژوهش های پارلمان آلمان در گزارشی به درخواست حزب چپ ها به بررسی موضوع توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق پرداخت.

در گزارش منتشر شده این مرکز آمده است: توقیف نفتکش ایرانی Grace ۱ ( آدریان دریا)  توسط جبل الطارق غیر قانونی بوده است .

در پی انتشار گزارش مرکز پژوهش های پارلمان آلمان، حزب چپ ها اعلام کرد: بر اساس نتایج گزارش منتشر شده، توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق هیچ منشا قانونی در حقوق دریاها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حزب چپ ها ضمن اعلام مراتب اعتراض خود به توقیف نفتکش ایرانی از دولت آلمان و اتحادیه اروپا خواست به حقوق ملل و منشور سازمان ملل پایبند باشند.

کد خبر 4700030 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جبل الطارق نفتکش ایران پارلمان آلمان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ایران عربستان سعودی سوریه جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ روسیه ترکیه کشمیر انگلیس هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سامانه‌های پرتودهی با دانش فنی ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان هسته‌ای با بومی سازی دانش فنی تولید سامانه‌های پرتودهی، موفق شدند، تجهیزات متعددی در سال گذشته تولید کنند.

بر اساس این گزارش، آفت زدایی از غلات و مواد غذایی و افزایش عمر انبار بانی محصولات کشاورزی و جلوگیری از خونریزی با تولید پودر بند آورنده خون از جمله کاربرد‌های استفاده از سامانه‌های پرتودهی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • تولید پد ضد ارتعاش با دانش فنی ایرانی
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • تولید نسل جدید کارت‌های پردازشگر ایرانی
  • تولید سامانه‌های پرتودهی با دانش فنی ایرانی
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد