Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا چند سالی است که براساس تاکیدات مقام معظم رهبری برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه استانی و قرارگاه شهید برونسی را وارد عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و تبدیل به پدیده‌ای فراگیر شده و در روزهای اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه‌های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسید و از زحمات عزیزانمان در شهرداری تشکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه کیش: همه موظفیم برای اعتلا‌ و توسعه‌‌ جزایر خلیج فارس ‌گام برداریم‌ظریف: آمریکا نمی‌تواند خلیج فارس را ناامن کندسرلشکر سلامی: حضور بیگانگان ‌در خلیج فارس را نافی امنیت می‌دانیم‌ / دشمنان توانایی سلطه بر ایران را ندارند

سرلشکر سلامی افزود: امیدواریم با این قبیل فعالیت‌های سپاه و بسیج و شهرداری شاهد رفع فقر و محرومیت در این مناطق باشیم؛ مردم رکن اساسی مقاومت انقلابی در مقابل دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نقش مردم متعین است؛ نقشی که امروز مردم با اتصال به مقام معظم رهبری دارند، برجسته‌تر از هر زمان دیگری است زیرا نقطه تمرکز فشارهای دشمن روی مردم ما است و این مردم هستند که می‌توانند مثل گذشته و حال با شکیبایی و صبر انقلابی و تبعیت از رهبری پاسخ نومیدکننده به دشمن دهند و دشمن را ناامید و متوقف و شکست خورده کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به آخرین وضعیت امنیت منطقه خلیج فارس افزود: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای بر این امنیت وارد کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به آزمایش یک موشک جدید نیز گفت: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روزهای موفق این ملت بود.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود