Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بنیاد خاتم‌الاوصیا و دبیر کل جبهه فرهنگی با بیان این‌که امروز برخی در کشور تنها لفظ الفبای توحید را تکرار می‌کنند گفت: یک فعال فرهنگی نباید نسبت به اقتصاد مقاومتی و مواجهه با دشمن بی تفاوت باشد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند سید احمد عبودتیان شامگاه شنبه شب در جلسه اجتماع اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) و گردهمایی فعالان فرهنگی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز برخی در کشور هنوز الفبای توحید را نمی‌دانند و تنها لفظ آن را تکرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که نباید فعال فرهنگی در عرصه‌های مختلف نسبت به اقتصاد مقاومتی و مواجهه با دشمن بی تفاوت  افزود: باید در گام دوم انقلاب به توحید و کامل بودن اسلام باور داشته باشیم و مسئولان شالوده قرآن و باور به سنت‌های الهی داشته باشد.

دبیر کل جبهه فرهنگی انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر مخاطبان خود را شناختند و آتش به اختیار جوانان عین حرکت انقلابی است و نیروهای خودجوش و آتش به اختیار می‌خواهند کمی از دردهای رهبری را کم کنند.آیت‌الله عیسی قاسم: ملت‌های اسلامی نیازمند فعالان فرهنگی مخلص و راهبری واحد هستندتوضیح عکس نشست "سعید جلیلی" در همدان / نشست برخی از فعالان فرهنگی خصوصی بوده استحمایت فعالان فرهنگی از سپاه پاسداران
 

عبودتیان با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب میدان‌داری جوانان را در این انقلاب دیدند لذا مخاطب اصلی ایشان در بیانیه گام دوم جوانان بودند افزود: امروز خودجوش و آتش به اختیار بودن یک جایگاه اجتماعی شده و بیانیه گام دوم انقلاب در زمانی صادر شده که کمترین توجه و اعتمادی به جوانان می‌شود.

وی بیان داشت:هنوز در اول راه قرار داریم و به انسجام واقعی نرسیدیم  تصریح کرد: این انقلاب به برکت خون شهیدان به وجود آمده و کسی نباید با خون شهیدان بازی کند.

اجازه ندهیم واقعه عاشورا در جامعه بشریت تکرار شود

استاد حوزه و دانشگاه هم در این اجتماع اظهار داشت: امروز ولایت چهل سال تداوم پیدا کرده است و انسان می‌فهمد که راه حل تمام مشکلات آن ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی با بیان این‌که نباید اجازه دهیم پدیده عاشورا در جامعه بشریت تکرار شود و اجازه ندهیم ولایت زیر پا له شودافزود: جریان بیداری انسان از عاشورا به بعد بیشتر می‌شود و انسان وارد فضایی شده که حقیقت بیداری و ولایت را درک می‌کند زیرا غدیر تجربه دینداری بدون ولایت بوده و این ویژگی تاریخی است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: واقعه شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته با محوریت جریان غدیر و امامت پدید آمد و این ادامه سیل بیداری بشر بود باید بدانیم چگونه جامعه اسلامی و جامعه بشری از یک وضعیت عید به یک وضعیت عزا رسیدند و این جای تأمل و فکر دارد و چرا عاشورا به وجود آمد.

قائم مقامی افزود: چرا باید وضعیت ازدواج در جامعه اسلامی  اینگونه شود سن ازدواج دخترها و پسرها بالا باشد؟ بنابراین این عارضه و ضد حمله به ولایت و اسلام می‌دانیم هر چند یقین داریم این مقطعی است و دائمی نخواهد بود و نگاه مادی و افسانی و باطل در یک دوره‌ای بر جامعه حاکم شد و این در ازدواج جوانان تاثیر گذاشت اما این دائمی نیست زیرا امروز ما کم کم به اصول و مبانی اسلام برمی‌گردیم.

وی با بیان این‌که بسیاری از عارضه‌ها برای این است که کفار و پایگاه آن‌ها وجود دارد اما  اگر آل سعود فرو  ریزد  کعبه و مسجدالحرام آزاد شود در بسیاری از مسائل تاثیرگذار است و توده‌های بشری می‌فهمند حق با ولایت است افزود: کسانی که از حجت خداوند و امام تبعیت می‌کنند در سیر و سلوک به جایی می‌رسد که از جانب خدا چشم و گوشی پیدا می‌کند.

قائم مقامی افزود: باید بدانیم چگونه جامعه اسلامی و جامعه بشری از یک وضعیت عید به یک وضعیت عزا رسیدند و این جای تأمل و فکر دارد و چرا عاشورا به وجود آمد.

در این مراسم ذاکریان به عنوان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: اقتدار و قاطعیت نیروهای جمهوری اسلامی ستودنی است و نیروهای مسلح که فرزندان غیور ایران اسلامی هستند لحظه‌ای در برابر زورگویان و استعمارگران درنگ نخواهند کرد و پاسخگوی هر گونه تعرض و سو نیت دشمنان خواهند بود.

وی ادامه داد: عملیات غرور آفرین وعده صادق موجب شد آسیب پذیری رژیم صهیوینستی بر همه جهانیان مشخص شود، این عملیات در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود انجام شد و نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه مأموریت را به سرانجام رساندند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ سخت نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در رکاب ولایت و جان فدای مردم هستند، قد علم کند.

امیر میهن‌دوست گفت: هم‌رزمان ما در نیروهای مسلح مایه دلگرمی مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی هستند.

وی در خصوص اهمیت ارتش بیان کرد: در روزهای ابتدایی نیرویی انقلاب دشمنان خارجی و برخی ساده لوح‌های داخلی زمزمه انحلال ارتش را مطرح کردند، در این هنگام امام خمینی (ره) با درایت کامل روز ۲۹ فروردین را روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری کردند و دستور دادند ارتشیان با تمام امکانات در این روز به رژه بپردازند.

کد خبر 6080744

دیگر خبرها

  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند