Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری سومین جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای عشایر استان با حضور سرهنگ آذر معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و مسئول کمیته ها و کارکنان ناحیه عشایری و مسئولین استانی برگزار شد.

سرهنگ آذر معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان برگزاری یادواره شهدا را گامی کوچک در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری و مردانگی شهدا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: انجام فعالیتهای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق عشایری بهترین گام در راستای بزرگ داشت نام و یاد شهداست.

سرهنگ ایزدی فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: برگزاری یادواره استانی پیش زمینه ای برای استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید عشایر کشور است.

وی با اشاره به شعار کنگره ده هزار شهید ده هزار خدمت گفت: در زمینه رویکرد فرهنگی یادواره اقدامات خوبی با همکاری مسئولان استانی و سپاه استان نظیر برگزاری تبیین گفتمان ولایت به عنوان گفتمان برتر، برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی، برداشتن رسومات غلط، احیاء شجره طیبه صالحین، اعزام بیش از ۴۰ مبلغ و روحانی در مناطق عشایری از جمله این برنامه هاست.

وی با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی و خدمت رسانی، شناسایی بیماران صعب العلاج و سرکشی و دلجویی از آنان، توزیع بسته های معیشتی و حمایتی بین محرومین، مشاوره های پزشکی و درمانی را از جمله برنامه ها برای عمل به این رویکرد در مناطق عشایری عنوان کرد.

سرهنگ ایزدی افزود: در راستای رویکرد تقویت وحدت اقوام و مذاهب، نشست های اخوت و همدلی بین سران قبایل و طوایف، معتمدین و متنفذین محلی در مناطق مختلف عشایری برگزار شد.

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری