Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:33:26 GMT

روایت کار جهادی برای کودکان در بهترین روز خدا+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۹۲۰

روایت کار جهادی برای کودکان در بهترین روز خدا+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

امسال برنامه‌ای با محوریت کودکان در کنار کارهای متنوعی که گروه‌های جهادی در روز عید غدیر برگزار می‌کنند، به اجرا درآمد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جنبش مردمی امام حسنی‌ها از 9 گروه جهادی و 27 گروه خیریه مردمی و هیئت تشکیل شده است که بیشتر در مناطق حاشیه شهر تهران فعالیت دارد اما شاخه‌های استانی آن در سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز فعال است. گروه‌های مختلف جهادی از جمعیت بزرگ امام حسنی‌ها هر سال در روز عید غدیر برنامه‌های مختلفی برای خانواده‌های محروم حاشیه پایتخت داشته‌اند. برنامه‌های همچون اطعام نیازمندان، توزیع بسته‌های ارزاق، برپایی ایستگاه صلواتی در مناطق محروم، برگزاری جشن عید. اما امسال تصمیم برآن شد تا برنامه‌ای پیوست کارهای متنوعی که گروه‌های جهادی در روز عید غدیر برگزار می‌کنند با محوریت کودکان نیز به اجرا دربیاید.

 1000 بسته ویژه کودک حاوی خوراکی‌های خوشمزه و هدیه کوچک بازی تدارک دیده شده که هر پک به ارزش پنج هزار تومان تهیه می‌شود. این بسته‌ها شامل شیر، کیک، شکلات نانی، لواشک، آبنبات چوبی، چوب شور، ژله، اسمارتیز، رول ویفری شکلاتی و یک هدیه کوچک بوده است. عنوان بسته‌های ویژه کودکان «همه شادیم در بهترین روز خدا» در نظر گرفته و طرحی کودکانه برای آن طراحی شد.

آماده‌سازی بسته افطاری 4000 نیازمند به همت «امام حسنی‌ها»+ عکس و فیلمجزئیات تقدیر از 500 مادر سرپرست خانوار در پویش «مادر قهرمان من»+فیلم

بسته بندی هدایای کودکان و بسته‌های ارزاق توسط یک شبکه 40 نفری چند روز قبل از عید غدیر انجام شد و برای توزیع میان خانواده‌های محروم پایتخت و مناطقی همچون ورامین، کوره فرنگی، حصارک کرج، شهریار، خاک سفید، پاکدشت آماده شد. کار توزیع این بسته‌ها میان خانواده‌ها و اهدای بسته‌های ویژه کودکان به بچه‌های مناطق محروم از روز عید غدیر خم آغاز شد. این برنامه گروه‌های جهادی در بهترین روز خدا با استقبال زیادی از طرف کودکان مقطع ابتدایی مواجه شد.

 

 

 

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما

کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره اهمیت و تاثیری ارتباط کودکان با سینما گفت: انیمیشن بهترین ابزار برای تعلیم و تربیت کودکان است که در تمام دنیا از آن استفاده می‌شود. سال ها است که ما هم از انیمیشن استفاده می‌کنیم و حدود ۴۰ الی ۵۰ سال است که در حوزه تعلیم و تربیت انیمیشن تولید می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم از انیمیشن به عنوان یک ابزار پر مخاطب که افراد را ساعت‌ها پای تلویزیون و مانیتور نگه دارد استفاده کنیم؛ البته تولید انیمیشن در حوزه تربیت و  تعلیم کودکان در آموزش‌های پایه ‌آن‌ها در دنیا حرف اول را می‌زند.

صارمی تاکید کرد: درباره بهترین ارتباط کودکان با سینما می‌توانم به اقتباس اشاره کنم و بگویم بهترین ارتباط کودکان با سینما اقتباس است. از این رو ما باید به روش‌های گوناگون، بچه ها را عادت دهیم تا در حوزه اقتباس ورود کنند و  وارد شوند تا بتوانیم ارتباط خوبی میان سینما و کودکانمان داشته باشیم، از این رو تولید آثار اقتباسی کمک شایانی به این ارتباط خواهد کرد‌.

وی بیان کرد: تقریبا از سال ۷۵ تا الان کارهای اقتباسی زیاد در حوزه کتاب کودک انجام شده است و نزدیک به ۸۵ انیمیشن اقتباسی داریم که امروز یکی از اهداف ما همین مسائل است برای مثال در باغ کتاب که محل کتاب است می‌توانیم نمایش انیمیشن را داشته باشیم تا فضایی متفاوت را برای کودکانمان ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»