Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:06:17 GMT

گمرک ایران: ترخیص محموله‌های لوبیا قرمز ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۹۴۰

گمرک ایران: ترخیص محموله‌های لوبیا قرمز ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، مهرداد جمال ارونقی در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی اعلام کرد که در خصوص ترخیص محموله های لوبیا قرمز تا اتخاذ تصمیم نهایی از هر گونه اقدام خودداری شود.

در این بخشنامه آمده است: پیرو نامه شماره ۸/۶۷۰۱۴۱ مورخ ۹۸/۵/۲۰ در خصوص طبقه بندی لوبیای قرمز موضوع ابلاغ تصمیمات چهل و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار به شماره ۶۰/۱۴۰۹۵۷ مورخ ۹۸/۵/۱۹ نظر بر اینکه وفق دستور مورخ ۲۰/۵/۹۸ رئیس کل گمرک ایران مقرر گردید موارد مربوط به این موضوع، در شورای حقوقی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ گردد که متعاقب آن طی نامه های شماره ۹۸/۶۸۴۵۲۴ و ۹۸/۶۸۴۵۶۰ مورخ ۹۸/۵/۲۳ حوزه معاونت حقوقی از دفاتر ستادی واردات و تعرفه استعلام و تحت رسیدگی توسط دفاتر مذکور می باشد بدینوسیله مفاد نامه شماره ۹۸/۶۵۶۷۳۴ مورخ ۹۸۶/۵/۱۶ کان لم یکن اعلام می گردد؛ بنابراین هر گونه اقدام در خصوص محموله های موجود در گمرکات منوط به اعلام نتیجه نهایی از سوی گمرک ایران به حوزه های نظارت و گمرکات اجرایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4700006

منبع: مهر

کلیدواژه: لوبیا قرمز گمرک ایران ترخیص کالا قیمت دلار بازار سهام تولید نفت بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی دلار جنگ تجاری وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بازگشت حجاج فرهاد دژپسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه

به گزارش تابناک، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد