Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نقص فنی در اتوبوس مسافربری قم_ساری اظهار کرد: این اتوبوس شب گذشته در جاده تهران به فیروزکوه (تونل توچال)  دچار نقص فنی در سیستم ترمز شد.

بیشتر بخوانید؛ نجات بیش از ۸۰۰ نفر طی ۷۲ گذشته

او با اشاره به همکاری امدادگران جمعیت هلال احمر با پلیس راهور گفـت: ۴۳ نفر توسط هلال احمر و هماهنگی با مدیریت بحران استان در یک مدرسه در مدرسه فیروزکوه اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

امدادرسانی به ۴۳ مسافر اتوبوس قم_ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت:‌ در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰ نفر امدادرسانی کردند.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از ۱۰۰ تیم عملیاتی، سیل و آب‌گرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت ۴۸ ساعت گذشته که دستور آماده‌باش صادر شده، به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شده است، همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی همچون پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۱۲ این جمعیت تماس حاصل کنند.

کد خبر 739152

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • آمادگی کامل گیلان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی ایام نوروز 1403 نیرو‌های هلال‌احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی به ۲۸ حادثه در استان سمنان/ میامی رکورددار حوادث شد