Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملایی در دور اول استراحت می کند.

طرفداری- مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان در سال 2019 در توکیو برگزار شد.

به گزارش تسنیم، رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان 2019 از فردا، یکشنبه به میزبانی توکیو پایتخت ژاپن آغاز می‌شود. سعید ملایی، دارنده مدال طلای جهان و نفر نخست رنکینگ در وزن 81- کیلوگرم، تنها نماینده اعزامی ایران به این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش با حضور ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی و مسئولان برگزاری مسابقات برگزار شد که در وزن 81- کیلوگرم، سعید ملایی در دور نخست استراحت دارد، سپس در دور دوم به مصاف برنده قاسم از سوریه و اشرف موتی از مراکش خواهد رفت. در این وزن 82 جودوکار حضور دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴؛ صعود عبدی به یک چهارم نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج نمایندگان ایران در روز نخست (۵ وزن اول) مسابقات به این شرح است:
وزن ۵۵ کیلوگرم: 
در این وزن که ۱۲ نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی سجاد البیدهان از عراق و آرجون حالاکورکی از هند می‌رود.

وزن ۶۳ کیلوگرم: 
در این وزن که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کرار البیدهان از عراق و اومش از هند می‌رود.

وزن ۷۷ کیلوگرم:
در این وزن که ۱۳ نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول ۸ - ۰ و با ضربه فنی علی محمد العبوداح از عراق را مغلوب کرد و در دور یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.

وزن ۸۷ کیلوگرم: 
در این وزن که ۱۱ شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار گانبولد از مغولستان و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

وزن ۱۳۰ کیلوگرم:
در این وزن که ۱۲ نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام جان رحمت اف از ازبکستان و سینگ میهار از هند مصاف می‌دهد.

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴؛ صعود عبدی به یک چهارم نهایی