Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله صیدی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با دانشگاه پیام نور گفت: سیاست های مالی از یک طرف و آموزش از سوی دیگر به باروری فرهنگی جامعه می افزاید و بر این اساس با توجه به گستردگی شعب بانک صادرات و نیز دانشگاه پیام نور، هر دو سازمان وجوه اشتراک بسیاری دارند که زمینه همکاری را به وجود آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بانک در سراسر کشور و در مهمترین نقاط دنیا شعب و واحدهای ارائه خدمات دارد و دانشگاه پیام نور نیز فعالیت هایی را در داخل و خارج کشور انجام می دهد، به نحوی که خانواده بیش از ۵۰۰ هزار نفری را اداره می کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مدیران بانکی دغدغه تخصیص بهینه منابع را دارند که بر این اساس اکنون همکاری ما با دانشگاه پیام نور به همین منظور گسترش یافته تا بتوانیم به دانش افراد بیفزاییم. این در شرایطی است که در این تفاهم نامه هم تسهیلات دانشجویی دیده شده و هم وام هایی برای اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور تعبیه شده است تا بتوان در قالب این همکاری، توسعه در کشور را سرعت داد.

صیدی خاطرنشان کرد: در مجموع برای خدمات آموزشی مربوط به دانشجویان با پایین ترین نرخ سود بانکی ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در نظام بانکی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: این تسهیلات با ارائه یک ضامن معتبر قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین در این مراسم، زمانی رئیس دانشگاه پیام نور نیز با بیان اینکه در همکاری مشترک با نظام بانکی پیش بینی شده تا تسهیلاتی برای دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شود که بر این اساس برای بخش کارشناسی هر ترم یک میلیون تومان به مدت ۱۰ ترم و بازپرداخت ۶۰ ماهه، کارشناسی ارشد به مدت ۵ ترم و هر ترم دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و بازپرداخت سه ماهه، در مقطع دکترا ۷.۵ میلیون تومان به ازای هر ترم با بازپرداخت ۵۴ ماهه در نظر گرفته شده که در این مقطع قابلیت پرداخت این وام برای ۹ ترم وجود دارد.

وی اظهارداشت: همچنین وام مشابهی برای حافظان قرآن در نظر گرفته شده که تا سقف ۲۰ میلیون تومان قابلیت پرداخت دارد. ضمن اینکه کارمزد تمامی وام ها بین ۱.۴ تا ۲.۸ درصد است.

کد خبر 4700087

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور نظام بانکی وام بانکی قیمت دلار بازار سهام تولید نفت بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی دلار جنگ تجاری وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی سازمان بنادر و دریانوردی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بازگشت حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام