Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@18:43:00 GMT

۲ هزار کیلومتر مسیر روستایی در کشور ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۲۵۸

۲ هزار کیلومتر مسیر روستایی در کشور ساماندهی می‌شود

سرپرست معاونت راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اجرای طرح ملی "ابرار" (اقدام برای راه‌های روستایی اولویت دار روستایی) خبر داد و گفت: در این طرح دو هزار کیلومتر راه روستایی اولویت‌دار در سراسر کشور شناسایی و نسبت به تکمیل آن‌ها تا پایان سال جاری اقدام می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری با بیان اینکه برای اجرای طرح ملی "ابرار" حدود ۱۸۰ اکیپ و ۱۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مشخص شده است، اظهار کرد: در طرح ابرار عملیات خاکی و زیرسازی به صورت امانی و مابقی به صورت پیمانی انجام می‌شود و در همین راستا دستورات لازم  برای چگونگی شروع و ساخت پروژه‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی‌های این طرح گفت: ۲۰۰۰ کیلومتر پروژه‌ حاضر در طرح ملی اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی به دلیل احداث توسط شهرستان‌ها و استفاده از ماشین آلات راهداری، با همان اعتبار مصوب اجرا می‌شود و در صورت نیاز برای تامین سوخت و تعمیر ماشین‌آلات راهداری از اعتبارات ملی استفاده خواهد شد. 

به گفته سرپرست معاونت راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز دوشنبه چهارم شهریورماه همایشی به منظور ارائه گزارش خدمات دولت‌های یازدهم و دوازدهم در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور پنج وزارتخانه برگزار می‌شود که علاوه برا ارائه گزارش عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه‌های روستایی تعدادی از پروژه‌های طرح ملی "ابرار" به صورت ویدئو کنفرانس با فرمان رئیس جمهور در سطح استان‌ها آغاز می‌شود. 

کد خبر 386922

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی راهداری راهسازی راه های روستایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ خرابی آسفالت جاده میمه به وزوان مشکلات زیادی برای رانندگان، مسافران و شهروندان بوجود آورده است.در بازدید رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آبان ماه ۱۴۰۱، آسفالت جاده بین شهر‌های میمه و وزوان تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.


حسین دهقان شهردار میمه گفت: با توجه به اینکه جاده بین شهر‌های میمه و وزوان در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار گرفته، اجرای آسفالت و نگهداری آن برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ۲۰ شبکه اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ کیلومتر از این مسیر به لکه گیری و روکش آسفالت نیاز دارد گفت: بر این اساس، دو مناقصه برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان و اصفهان-میمه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برگزار شده است.


مهدی فقهی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان با شروع به کار پیمانکار ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • عبور ۶ هزار کیلومتر رودخانه از مناطق شهری و روستایی
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • اجرای طرح‌های پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی