Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر در گفتگو با خبرنگار خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: در دومین روز از هفته دولت این طرح‌ها ۲۴ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان اعتبار به بهره برد اری می‌رسند.

او از افتتاح کارخانه تولید کاغذ کارتن شرکت خشکبار ملایر خبر داد و افزود: زیرسازی و آسفالت فاز دوم روستای حاجی آباد، ۱۲ طرح دهیاری‌های بخش مرکزی به بهره برداری می‌رسد و ۳۰ واحد مسکونی روستایی با زیربنای هزار و ۳۰۰ متر مربع امروز آماده و تحویل صاحبانشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ملایر از افتتاح نخستین پارکینگ طبقاتی ملایر خبر داد و گفت: بازارچه محلی ۱۵ خردا د ملایر، ۳ طرح راه و شهرسازی و ۷ طرح شرکت برق هنم امروز به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ا


افتتاح نخستین پارکینگ طبقاتی ملایر  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهره برداری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس ۸۰۹ واحد مسکن محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های مسکن محرومان در اردبیل، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور در قالب جلسه شورای ملی مسکن بیش از 33 هزار واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری رسید که سهم استان اردبیل 809 واحد با پراکنش در شهرها و روستاهای مختلف بوده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با مشارکت شرکای اجتماعی همچون بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران نسبت به ساخت این واحدهای مسکونی اقدام کرده تا شاهد تکمیل و تحویل این واحدها به متقاضیان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مجموع بیش از 901 واحد مسکن با همکاری شرکای اجتماعی کمیته امداد در حال احداث است که از این تعداد 809 واحد به بهره‌برداری رسید و مابقی واحدها نیز تا پنج ماه آینده و قبل از شروع فصل سرما آماده بهره‌برداری خواهد شد.

حسین‌نژاد افزود: این واحدهای مسکونی اغلب در مناطق روستایی و در 2 سال اخیر اجرایی و عملیاتی شده تا در شهرهای مختلف برای مددجویان ساکن در روستاها تحویل داده شود.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در پنج شهرستان هدف مأموریت ساخت مسکن مقاوم برای مددجویان و محرومان را پیدا کرده که از جمله این شهرستان‌ها می‌توان به انگوت، گرمی، مشگین‌شهر، کوثر و خلخال اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: 401 واحد با مساعدت و کمک بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی اجرایی شده و 50 میلیون تومان کمک بلاعوض این نهاد انقلابی را شاهد بودیم و در کنار آن 100 میلیون تومان کمیته امداد مساعدت بلاعوض داشته و صاحبان این واحدها از تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن نیز بهره‌مند شدند.

حسین‌نژاد بیان کرد: سایر پروژه‌ها نیز با کمک بلاعوض 100 میلیون تومانی کمیته امداد و تسهیلات پرداختی بنیاد مسکن اجرایی و عملیاتی شده تا تحویل مددجویان ساکن در روستاها و مناطق محروم شود.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: 98 واحد باقیمانده نیز قرار است تا پنج ماه آینده در این استان تکمیل و تحویل شود تا ما هیچ مددجوی مشمول بالای 2 نفر در روستاها که نیازمند مسکن باشند، شاهد نباشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: واحدهای باقیمانده 30 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تلاش مؤثر بر این است تا در فرصت باقیمانده این واحدها نیز با سرعت در شهرهای مختلف تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو