Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@06:09:51 GMT

راهنمای یک سفر تابستانی به مالزی و سنگاپور

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۳۱۸

راهنمای یک سفر تابستانی به مالزی و سنگاپور

تابستان بهترین فصل برای سفر و گذران وقت در کنار خانواده و کسانی است که دوستشان داریم. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که دوست دارید در تابستان به یک ماجراجویی خارج از کشور بروید برای شما دو پیشنهاد هیجان انگیز داریم. تور مالزی و سنگاپور یکی از بهترین و مرقون به صرفه ترین انتخاب های حاضر برای شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالزی و سنگاپور در چند سال گذشته بیش از هر زمان دیگری میزبان گردشگران ایرانی بوده اند.

چرا تور مالزی را انتخاب کنیم؟

مالزی از جمله کشورهای بسیار پرگردشگر در منطقه جنوب شرقی آسیا است. معماری منحصر بفرد و جذاب ساختمان ها و شهرهای این کشور هرساله هزاران توریست هیجان زده را به این کشور می کشاند. اگر به معماری مدرن علاقه مند هستید حتما به مالزی سفر کنید. برج های دو قلوی پتروناس در کنار بسیار دیگر از آسمان خراش های متعدد مالزی، این کشور را در زمره ده کشور برتر جهان از این حیث تبدیل کرده است.

علاوه بر معماری آب و هوا و حیات وحش بکر و فوق العاده ی این کشور نیز زبان زد است. اگر گذرتان به مالزی افتاد حتما از پارک ملی تامان نگارا دیدن کنید تا تنوع بسیار زیادی از انواع حیوانات را از نزدیک مشاهده کنید.

مالزی یکی از کشورهایی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی دارد تنوع فرهنگی بسیار زیادی را تجربه می کند. اگر به آشنایی با فرهنگ مردم هند و چین علاقه دارید مالزی کشوری است که به شما این امکان را می دهد تا این دو فرهنگ دوست داشتنی را در کنار هم ببینید.

مالزی کشوری است که آب و هوای گرم و مرطوب دارد. پس اگر در تابستان به این کشور سفر می کنید توجه داشته باشید که هوا گرم است و لازم است تا لباس های خنک به همراه داشته باشید.

کاروانیک همچنین تورهای شگفت انگیز سریلانکا را به شما توصیه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای سریلانکا به این صفحه مراجعه کنید:

 http://www.karvanik.ir/fa/tour-archive/sri-lanka/

تور تابستانی سنگاپور؛ بهترین زمان برای سفر

هیچکس باور نمی کند که سنگاپور کشوری بسیار پیشرفته و لوکس باشد. تقریبا همه ی افرادی که به این کشور سفر می کنند از دو چیز شگفت زده می شوند؛ پیشرفته بودن و مدرن بودن شهرهای سنگاپور و سرسبزی و زیبایی بیش از حد آنها. سنگاپور کشوری است که تقریبا بر روی خط استوا قرار دارد و بارندگی های بسیار زیادی را به خود می بیند از این جهت جنگل های بسیار زیادی دارد.

هوای سنگاپور تقریبا همیشه گرم است. نزدیکی این کشور به خط استوا باعث شده تا آب و هوای آن همیشه گرم و شرجی باشد. تقریبا هر دو روز یک بار در سنگاپور باران می بارد و از این جهت فصل تابستان بهترین زمان برای تور سنگاپور است. تابستان خشک ترین فصل سال است و بارش ها در سنگاپور به حداقل می رسند. البته هوای این کشور در تابستان کمی آلوده است چون روستاییان جزیره سوماترا مزرعه های خود را در تابستان می سوزانند و کمی آلودگی در هوای سنگاپور ایجاد می کنند.

آژانس مسافرتی کاروانیک تورهای مالدیو را نیز به شما توصیه می کند. جزایر مرجانی مالدیو میزبان بسیار شگفت انگیزی برای شما خواهند بود. برای مشاهده تورهای مالدیو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.karvanik.ir/fa/tour-archive/maldives

در سنگاپور مانند مالزی تنوع فرهنگی و ملیتی وجود دارد و علاوه بر فرهنگ هند و چین، مالایی ها هم در سنگاپور زندگی می کنند که می توانید در محله های مختلف آنها را پیدا کنید. یکی از مزایای این تنوع ملیتی و قومیتی این است که هر زمان از سال شما به این کشور بیایید، یک جشن یا فستیوال در این کشور به راه است. از این حیث سنگاپور یکی از مشهورترین کشورهای دنیا محسوب می شود. برای مشاهده نرخ تورها به www.karvanik.ir مراجعه کنید.

در کشور سنگاپور صدها مرکز خرید بسیار مدرن و سرپوشیده وجود دارد که شما می توانید بهترین برندها دنیا در هر دسته بندی که می خواهید در آنها پیدا کنید. یکی از مزایای بسیار خوب این مراکز خرید هم این است که کولرهای بسیار بزرگی دارند و هوا درون آنها خنک و مطلوب است.

 

جهان توریسم:

http://jahantourism.ir/

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مالزی سنگاپور چین سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه: حمله به سفارت ایران برای انحراف در قضیه غزه بود

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در تماس با محمد حسن همتای مالزیایی خود تاکید کرد که اسرائیل جهت رهایی خود از باتلاق جنگ غزه، با حمله به سفارت ایران در دمشق به دنبال نوعی فرافکنی و انحراف در قضیه بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه مالزی بعد از ظهر امروز دوشنبه در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات در روابط دوجانبه و اوضاع  منطقه بحث و تبادل نظر کردند. 

امیرعبداللهیان ضمن ابلاغ سلام‌ رئیس جمهور  کشورمان به نخست وزیر مالزی، تاکید کرد، رژیم اسرائیل جهت رهایی خود از باتلاق جنگ غزه، با حمله به سفارت ایران در دمشق به دنبال نوعی فرافکنی و انحراف در قضیه بود. 

وزیر امور خارجه کشورمان با اظهار تاسف از این که با مخالفت آمریکا، انگلیس و فرانسه، شورای امنیت حتی یک بیانیه حداقلی در محکومیت رژیم صهیونیستی صادر نکرد، عنوان داشت که جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت با یک اقدام حساب شده و در یک عملیات مشخص علیه دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی که تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی علیه سفارت کشورمان در دمشق از آنجا صورت گرفته بود، این رژیم را در چارچوب دفاع مشروع تنبیه کند. 

امیرعبداللهیان: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشت

محمد حسن نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز نگرانی از  روند تحولات در منطقه، حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد و تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانواده قربانیان این حادثه ابراز داشت.

وزیر امور خارجه مالزی همچنین حمله علیه اماکن دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌الملل دانست. 

محمد حسن با بیان این که مالزی اقدام تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله علیه ساختمان کنسولی خود در دمشق که بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد انجام شده را درک می‌کند، از همه طرف‌ها در منطقه خواست که نهایت دقت و احتیاط را بعمل آورده و وضعیت پیچیده فعلی را پُر تنش‌تر نکنند.

 وی گفت مالزی حملات بی‌رحمانه علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کند. 

طرفین بر ضرورت پیگیری تقویت هر چه بیشتر همکاری‌ها بین تهران و کوالالامپور در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، آموزشی، علمی و فناوری، امنیت غذایی و سایر حوزه‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • وزیر خارجه: حمله به سفارت ایران برای انحراف در قضیه غزه بود
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • کاربرد توری مش + راهنمای خرید عمده از سراسر کشور
  • زلاتان مسئول خرید‌های تابستانی میلان شد
  • تبدیل آب دریا به سوخت هیدروژنی در سنگاپور
  • تبدیل آب دریا به سوخت جایگزین در سنگاپور
  • تعجب غول‌های اروپا: قیمت ستاره یونایتد بالاست