Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا چند سالی است که براساس تاکیدات مقام معظم رهبری برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه استانی و قرارگاه شهید برونسی را وارد عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و تبدیل به پدیده‌ای فراگیر شده و در روزهای اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه‌های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسید و از زحمات عزیزانمان در شهرداری تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: حضور بیگانگان ‌در خلیج فارس را نافی امنیت می‌دانیم‌/ دشمنان توانایی سلطه بر ایران را ندارند

سرلشکر سلامی افزود: امیدواریم با این قبیل فعالیت‌های سپاه و بسیج و شهرداری شاهد رفع فقر و محرومیت در این مناطق باشیم؛ مردم رکن اساسی مقاومت انقلابی در مقابل دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نقش مردم متعین است؛ نقشی که امروز مردم با اتصال به مقام معظم رهبری دارند، برجسته‌تر از هر زمان دیگری است زیرا نقطه تمرکز فشارهای دشمن روی مردم ما است و این مردم هستند که می‌توانند مثل گذشته و حال با شکیبایی و صبر انقلابی و تبعیت از رهبری پاسخ نومیدکننده به دشمن دهند و دشمن را ناامید و متوقف و شکست خورده کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به آخرین وضعیت امنیت منطقه خلیج فارس افزود: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای بر این امنیت وارد کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به آزمایش یک موشک جدید نیز گفت: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روزهای موفق این ملت بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی سرلشکر سلامی خلیج فارس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند