Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:14:53 GMT

پیراهن شماره ۱۰ لوبه ایتالیا برای امیر غفور+ عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۴۵۱

پیراهن شماره ۱۰ لوبه ایتالیا برای امیر غفور+ عکس

باشگاه لوبه ایتالیا با اعلام شماره پیراهن امیر غفور برای فصل آینده سریA، مراسم معارفه این پشت خط زن ایرانی را برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، با برگزاری مراسم معارفه امیر غفور پشت خط زن ایرانی تیم لوبه ایتالیا، شماره پیراهن او برای فصل جدید سریA اعلام شد که به این ترتیب، ملی‌پوش والیبال ایران در این تیم شماره ۱۰ را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش والیبال ایران فصل گذشته در تیم مونزا بود که پس از عملکرد خوبش در این تیم و لیگ ملت‌های ۲۰۱۹، نظر مسئولان تیم لوبه قهرمان فصل گذشته رقابت‌های سری ‌A ایتالیا و جام باشگاه‌های اروپا را به خود جلب کرده و با عقد قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

یاندی لئال پشت خط زن و ستاره تیم ملی برزیل که در فصل جدید سری A همبازی امیر غفور شده است، برای تیم لوبه با پیراهن شماره ۹ به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال امير غفور تيم ملي واليبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد، ولی زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این گفته می‌شد فدراسیون والیبال در حال رایزنی با سید محمد موسوی و امیر غفور برای حضور در تیم ملی است که با قرار نداشتن نام این دو بازیکن، به نظر می‌رسد آن‌ها قید حضور در تیم ملی را زده‌اند و پاسخ منفی داده‌اند.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود