Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد اعلام کرد: بامداد شنبه دوم شهریورماه ۱۳۹۸ برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون؛  ۵۶ مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت .این حادثه ساعت دو و ۱۶ دقیقه در ۱۴۵ کیلومتری محور طبس – یزد رخ داد . ۶ کد امدادی آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

از ۵۷ مصدوم و فوتی حادثه متاسفانه راننده ی اتوبوس به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت، ۲۷ مصدوم به بیمارستان اعزام و ۲۹ نفر دیگر بصورت سرپائی در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین طباطبایی ،  مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد ضمن اعلام این خبر در توضیحات تکمیلی افزود : این حادثه در نقطه ی مشترک مرزی استان های یزد و خراسان جنوبی رخ داده است . در این حادثه سه کد آمبولانس از استان یزد ، ۳ کد آمبولانس از استان خراسان جنوبی و یک کد امدادی هلال احمر انجام وظیفه نمودند.

وی افزود: تمامی مصدومین به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران