Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری، پیشسوت تیم استقلال اعتقاد دارد که بازیکنان این تیم مقابل ماشین‌سازی شادابی لازم را نداشتند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم، اما از الان نمی‌توان به استقلالِ استراماچونی ایراد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال شادابی نداشتند و خط دفاعی این تیم پراشتباه بود. بازیکنان ماشین‌سازی نیز از این مسئله استفاده کرده و توپ‌ها را پشت دفاع استقلال می‌انداختند تا از این راه به گل برسند.

وی افزود: هشدار می‌دهم که اگر استقلال مشکل خط دفاعی‌اش را حل نکند، در آینده به مشکل می‌خورد. مهاجمان زهر لازم را نداشتند و در خط میانی نیز نیاز به پلی‌میکر داریم. علی کریمی از شرایط آرمانی خود دور بود. اگر چه بازی خوبی نبود، اما باید به استقلال امیدوار بود و حمایت کرد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی قدرت لازم را نداشت، اما استقلال نیز از انسجام لازم برخوردار نبود. خطوط دفاعی تیم هماهنگ نبود. اگر چه می‌گویم باید از استقلال حمایت کرد، اما استقلال نامش استقلال است و بازیکنان باید با قدرت ظاهر شوند. تیم‌های دیگر باید از استقلال وحشت داشته باشند.

نوری در پایان گفت: بازی با ماشین‌سازی اولین بازی استراماچونی بود و باید از او حمایت کرد. باید دید در دراز مدت استراماچونی چطور کار خواهد کرد. امیدوارم هواداران و پیشکسوتان در این مقطع حمایت کنند تا شرایط تیم بهتر شود.

لیگ برتر فوتبال| استقلالِ استراماچونی با شکست آغاز کرد/ پیروزی ماشین‌سازی در لحظات پایانی

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!

محمد نوری نسبت به واگذاری استقلال معترض است

طرفداری | محمد نوری استوری جدیدی را منتشر کرد.

قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به زودی به شکل کاملا رسمی واگذار شوند که همین موضوع باعث شد نظرات مختلفی مطرح شود. حالا محمد نوری به شدت نسبت به واگذاری استقلال معترض است و استوری زیر را منتشر کرده است:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟
  • ماشاریپوف: با استقلال حالم خوب است و مشکلی نیست
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!
  • بیانیه بازیکنان و مربیان استقلال: بیانیه باشگاه غیر حرفه ای بود؛ به سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم