Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دست‌کم ۷ نظامی خارجی در حمله به کاروان نظامیان ناتو در استان پروان افغانستان کشته شدند. تاریخ انتشار: 11:16 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۸۴۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ حمله به کاروان نیرو‌های ناتو در استان پروان افغانستان دست‌کم ۱۱ کشته و مجروح برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رسانه‌های افغانستان، در نتیجه حمله به کاروان نظامیان خارجی در افغانستان ۷ نظامی کشته شدند.
۴ نظامی دیگر نیز در اثر این حمله زخمی شدند.
«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت این حمله در منطقه «بگرام»، اظهار داشت این عملیات با یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده حامل مواد منفجره قوی انجام شد.
مجاهد همچنین تاکید کرد در این عملیات ۲ دستگاه خودروی زرهی نظامیان ناتو منهدم شده و ۷ نظامی کشته و ۴ نظامی دیگر مجروح شدند.
«سونی لگت» سخنگوی نیرو‌های آمریکایی در افغانستان با تایید خبر حمله به کاروان نظامیان ناتو در استان پروان مدعی شد که هیچ یک از نیرو‌های آمریکایی یا دیگر نیرو‌های خارجی حاضر در این کاروان کشته یا زخمی نشدند.
این حمله طالبان در حالی انجام شد که نهمین دور مذاکرات این گروه با آمریکا در ۳۱ مرداد در دوحه آغاز شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افغانستان طالبان حمله تروریستی کشته شدن کشته و زخمی نظامیان ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان