Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:29:30 GMT

توجه جدی‌تر به روستاها جهت ایجاد اشتغال

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۶۷۰

توجه جدی‌تر به روستاها جهت ایجاد اشتغال

امام جمعه شهرستان ورامین بر لزوم توجه به فرهنگ حماسی ۱۵ خرداد و حفظ این روحیه در مراسم‌ ورامین تاکید کرد.

‌به گزارش ایسنا‌، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در حاشیه برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور جاودانی مدیر کل ارشاد استان در ورامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر شد و بیان کرد: از موضوعات مهم مطروحه در این جلسه دیدار مسئولان با مردم در هفته دولت و پاسخگویی آنان به نیازهای مردم خصوصا در محلات و حاشیه شهر بود که باید به آن توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله محمودی افزود: توجه مسئولان به محل مشکلات مجتمع شقایق با چند هزار جمعیت که فاقد مسجد و هرگونه مرکز فرهنگی است از موارد دیگر بود که نیاز به تلاش و رفع مشکل دارد.

وی تخصیص شماره تلفن خاص و اعلام به مردم جهت انتقال گزارشات مردم از وضعیت ادارات، رفع موانع تولید توسط فرمانداری و توجه جدی تر به روستاها جهت ایجاد اشتغال و ایجاد رقابت جهت شغل های جدید را از مسائل مهم دانست و بیان کرد: ضروری است که در شهرستان ورامین مسئولان جهت ایجاد اداره میراث فرهنگی پیگیر باشند، چرا که این شهرستان در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی و آثار تاریخی حرف های برای گفتن دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با انتقاد از وضعیت گلزار شهدای سید فتح الله گفت: بخاطر اختلاف دستگاه ها در این گلزار موارد و مشکلاتی وجود دارد که لزوم رسیدگی به این وضع توسط فرمانداری را می طلبد.

امام جمعه شهرستان ورامین توجه به فرهنگ حماسی ۱۵ خرداد و حفظ این روحیه در تمام برنامه ها را بسیار مهم عنوان کرد و بیان کرد: با توجه به نقش ورامین در این حماسه تاریخی باید به این موضوع توجه جدی و ویژه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، زبیر موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سایت یکهزار و ۱۰ واحدی در دهدشت نیز پیشرفت کاری مطلوبی دارد و همچنین در شهرستان‌های لیکک، مارگون و دنا نیز واگذاری زمین و رفع معارضات انجام شده است.

وی بیان داشت: ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که تا کنون طرح هادی برای همه این روستاها انجام و بازنگری طرح هادی در ۵۵۰ روستا نیز انجام شده است.

موسوی تصریح کرد: در سال گذشته، ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در روستاهای استان انجام شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار این مهم ادامه یابد.

وی افزود: یکهزار و ۸۳۰ فقره سند مسکن روستایی و شهری در استان صادر شده و در قالب طرح منظومه روستایی نیز با هدف اشتغالزایی، کاشت گیاهان دارویی به صورت پایلوت در شهرستان گچساران در دستور کار قرار دارد.

موسوی اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در روستاها به ویژه در حوزه اجرای طرح‌های هادی به جد در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

وی افزود: تأمین زمین برای ساخت مسکن در سه شهرستان بویراحمد، باشت و دنا با مشکل مواجه است.

کد خبر 6086511

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود