Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم جوانان که به تازگی تورنمنت کافا را با قهرمانی به پایان برده  روز 11 شهریور جهت انجام دو بازی تدارکاتی با تیم اندونزی راهی این کشور خواهد شد. جوانان در بازی های مقدماتی رقابت هاى آسیایى در تهران با امارات، نپال و قرقیزستان همگروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تعطیلی اردوی این تیم در حال حاضر کادر فنی تیم جوانان برنامه های خود را پیش می برد تا تیم قوی تری را راهی بازی ها کند. به همین بهانه روز گذشته دو بازی باشگاهی از سوی کادر فنی (استقلال – مقاومت و پرسپولیس – سایپا) مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در صورت صلاحدید بازیکنان جدید به اردوی تیم جوانان دعوت شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی رقابت فدراسیون فوتبال قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" تیم دانشجویان ایران با سرمربیگری بهنام طاهرزاده مهاجم سابق پرسپولیس که مقداد خدابنده و عرشیا افتخاری همکارانش در کادر فنی هستند راهی مسابقات جهانی هستند.

اسامی بازیکنان تیم ملی دانشجویان عبارت است از
ابوالفضل عباسی، علی فاتحی، امیر شهسواری، امیر حسین باقری، فرزین‌ مقیم، امیرحسین‌ گل دوست، امیرحسین غیرتمند، سینا اسلامی، محمد حسین‌زاده، حمید افشون، دانیال جانفدا، عرشیا نجفی، علی نوروزی، علیرضا ابوالصدق، سبحان واحدی، عرشیا فلاحت‌زاده، ابوالفضل حبیبی، عرشیا کاظمی، عرفان فدایی، محمد پرفکر مقدم، حسین ابراهیمی. 

عجیب این‌جاست که ویزای اعضای این تیم همین امروز صادر شده و در حالی که مسابقات از فردا آغاز خواهد شد تیم دانشجویان ایران بامداد امروز از طریق ترکیه راهی آنتورپ در بلژیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد