Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:18:59 GMT

تیراندازان ایلامی به مسابقات جهانی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۷۱۷

تیراندازان ایلامی به مسابقات جهانی اعزام شدند

کبری غیاثی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی در رشته تفنگ به همراه تیم ملی کشورمان در این ‌مسابقات حضور خواهند داشت.

وی افزود: این مسابقات آخرین مرحله توزیع سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ است که از چهارم تا ۱۲ شهریور ماه در کشور برزیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیاثی یادآور شد: در این ‌مسابقات ۵۱۸ ورزشکار از ۶۶ کشور جهان با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.
جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.
پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.
آرمینا صادقیان نیز یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی، مدال های مختلف ملی و بین المللی را کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.
800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.

7180/6034

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی های المپیک برزیل تیم ملی ایران جهان زن و مرد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی