Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در آغاز هفته دولت، رییس جمهور و اعضای هیات دولت با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.در این مراسم که حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) نیز حضور داشت با قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی طی سخنانی در این مراسم گفت: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است.

بخش هایی از سخنان حجت الاسلام سیدحسن خمینی، در جمع اعضای دولت به نقل از خبرگزاری ها به این شرح است: 

*اگر خدمتی می شود مرهون تلاش همه کسانی است که در جمهوری اسلامی تلاش می کنند و اگر کاستی وجود دارد هم معلول همه کسانی است که در این مجموعه نقش دارند.

*خطاها، قصورها، تقصیرها و تحمیل های خارجی عواملی است که می تواند مشکلات بسیار زیاد فراهم آمده را بیشتر کند.

*همه به خوبی می دانیم که یک دولت نابخرد در ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی، که گستاخانه طالب فروپاشی ملت ایران است و از جمهوری اسلامی فراتر می اندیشد، امروزه ظلم بسیار وسیعی را متوجه کشورمان کرده است.

*جا دارد همه ارکان حکومت و مردم به دولت که در سنگر اول خدمت رسانی است کمک کنند و با تلاش بیشتر در همه عرصه ها، این امید را در مردم فراهم بیاورند که می توانیم از این مسیر صعب عبور کنیم.

*با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر تثبیت وضعیت اقتصادی کشور: امید داریم بتوانیم رشد مثبتی را در فضای اقتصادی کشور شاهد باشیم. همت بالای دولت، ارکان نظام و تک تک مردم می تواند این امر مهم را بیشتر فراهم آورد.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند، اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

وی گفت: ۲۰۰ روز از جنگ می‌گذرد و مقاومت همچنان همانند کوه ایستاده است، تمام دنیا شجاعت و دلاوری مجاهدان ما در ضربه زدن به دشمن نه تنها در مقابله با حملات آن بلکه به هنگام خروج‌اش از غزه را مشاهده کرد. هدف قرار دادن دشمن ادامه خواهد یافت و جدیدتر و متنوع‌تر نیز خواهد شد.

ابوعبیده تاکید کرد: از دورغ‌های دشمن تلاش برای قانع کردن جهان مبنی بر اینکه گردان‌های القسام را از بین بردیم و تنها گردان رفح باقی مانده است. از مساله حقوق ملت فلسطین و پایان جنگ و بازگشت آوارگان و همچنین بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نمی‌آییم. تنها چیزی که خون شهدا را جبران می‌کند تحقق حقوق مشروع ما و تحقق شروط مقاومت است.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: دشمن در رسیدن به توافق تبادل‌اسرا تعلل می‌کند و تلاش می‌کند که در مسیر میانجیگری‌ها برای رسیدن به آتش‌بس سنگ‌اندازی کند.

ابوعبیده گفت: از تمام تلاش‌های نظامی و مردمی به‌ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق تقدیر و تشکر می‌کنیم. به مقاومت شجاعانه در کرانه باختری و تمام خاک فلسطین درورد می‌فرستیم. از مردم اردن می‌خواهیم که فعالیت خود را گسترش دهند.

وی گفت: زمان عربده‌کشی دشمن بدون اینکه کسی مجازاتش کند به پایان رسید. میزان تاثیر پاسخ ایران و حجم ضربه‌هایش به دشمن را درک می‌کنیم، پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد و محاسبات دشمن را برهم زد.

ابوعبیده افزود: دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست ْآوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود. توپ اکنون در زمین هر طرفی از دشمن است که این امر به او مربوط می‌شود، اما زمان تنگ و فرصت کم است. آنچه که به فشار نظامی موسوم است تنها منجر به ثابت قدم ماندن ما بر روی مواضع خود و محافظت از حقوق مردم فلسطین می‌شود. واکنش هیستریک به اقدامات جبهه‌های مختلف مقاومت نشان دهنده اهمیت این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها چه فاجعه‌ای علیه آن‌ها مرتکب شد، اما دیگر دیر شده است. به نتانیاهو می‌گوییم که مرگ شما و نابودی اشغالگری‌تان حتما فرا خواهد رسید و گریه‌های دروغین در مقابل چشمان دشمن منجر به تغییر چهره شما نخواهد شد.

ابوعبیده در پایان از تمام امت اسلامی خواست که فعالیت‌های مردمی خود در دفاع از مقاومت را گسترش دهند.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند