Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@06:03:56 GMT

پارکینگ طبقاتی ملایر بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۹۴۳

پارکینگ طبقاتی ملایر بهره برداری شد

شهردار ملایر در این آئین اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح با توجه به اولویت مهم شهر برای ایجاد پارکینگ از سال ۹۱ در زمینی با مساحت یک هزار و ۹۲۷ مترمربع و زیربنای پنج هزار و ۷۸۳ مترمربع آغاز شد.

حسین بابایی اتمام طرح های نیمه تمام را از یکی از چالش ها و رویکردهای مهم این دور شورا و شهرداری ملایر عنوان کرد و افزود: پارکینگ طبقاتی یکی از طرح های نیمه تمام بود که در دوره سوم شورای شهر در پنج طبقه شروع شده بود و هم اکنون در سه طبقه به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر تا چهار سطح این پارکینگ قابل استفاده است و ستون های این پارکینگ به نوعی احداث شده که در صورت نیاز امکان افزایش طبقه داشته باشد.

شهردار ملایر ظرفیت پارکینگ طبقاتی را ۳۰۰ خودرو عنوان کرد و گفت: بیش از ۴۸ میلیارد ریال برای تملک زمین پارکینگ واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) هزینه شد.


بابایی همچنین بازارچه میوه و تره بار بلوار ۱۵ خرداد را از دیگر طرح های قابل افتتاح در نخستین روز هفته دولت برشمرد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۹۴ مترمربع با ۷۴ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال اعتبار اجرا شد.

وی اعتبار هزینه شده برای تملک زمین را بیش از ۵۹ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ۳۳ باب مغازه در بازارچه میوه و تره بار در نظر گرفته است.

شهردار ملایر درباره رونمایی از نقشه هوایی شهر نیز بیان کرد: تهیه نقشه هوایی از سال ۹۲ و ۹۳ با سازمان نقشه برداری آغاز که مراحل تبدیل عکس به نقشه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شد.

بابایی تهیه نقشه هوایی شهر ملایر را یکی از زیرساخت های مهم و کاربردی برای سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان دانست و افزود: در حال حاضر ایراد و اشکال های این نقشه رفع شده و برای تمامی دستگاه های اجرایی قابل استفاده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به چهل سالگی انقلاب و ورود به گام دوم انقلاب، آن را یک اتفاق بی نظیر دانست و گفت: تمامی تلاش دشمن بر این بود تا انقلاب را دچار خدشه کنند و اجازه ندهند چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم.

حجت الاسلام احد آزادیخواه بیان کرد: هدف دشمنان این بود امسال نگذارد هفته دولت آرامی داشته باشیم، اما با تلاش مضاعف مسئولان و بردباری و صبوری مردم طرح های خوبی در نقاط مختلف کشور در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مسیر خود را با موفقیت طی می کند ادامه داد: با وجود تمامی موانع و مشکلات و تنگناهای مالی ملایر امروز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و در سطح روستاها و شهرها طرح های عمرانی زیادی در دست اجرا است.


همزمان با آغاز هفته دولت مدیران دستگاه های اجرایی ملایر با حضور در گلزار شهدای عاشورا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خودرو دستگاه های اجرایی شهرداری مجلس شورای اسلامی میوه و تره بار قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور

دریافت 84 MB

تصویربردار: صدیقه صباغیان

کد خبر 6080103

دیگر خبرها

  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • طرح پژوهشی نقشه‌برداری فرهنگی انجام شد