Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرودی به پرسپولیسِ کالدرون خوش بین است.

طرفداری- کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید گابریل کالدرون نیاز به زمان دارد تا تاکتیک‌های مورد نظرش را در پرسپولیس پیاده کند.

رضا شاهرودی، پشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به پیروزی 1-0 پرسپولیس برابر پارس‌ جنوبی در هفته اول لیگ برتر گفت:

پرسپولیس در شرایطی فصل را شروع کرد که برانکو بعد از کسب افتخارات زیاد از این تیم جدا شده و هواداران هم باید به سرمربی جدید فرصت بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شروع گرفتن سه امتیاز بسیار مهم بود و خوشبختانه پرسپولیس در هفته اول به برد رسید. این تیم بازی بانظمی انجام داد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند ولی مهم این بود که سه امتیاز را بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیسِ کالدرون تفاوت مهمی با تیم فصل گذشته دارد؟» عنوان کرد:

نمی‌توان با یک بازی در مورد تفاوت‌ها صحبت کرد و فکر می‌کنم نباید دنبال مقایسه کردن باشیم. هر مربی سبک خاص خودش را دارد و طبیعتا کالدرون هم دوست دارد تیمش را به بهترین شرایط برساند. این مربی نیاز به زمان دارد تا ترکیب موردنظرش را به دست بیاورد و هواداران هم باید به کادر فنی و بازیکنان زمان دهند. بازی‌های ابتدایی شرایط خاص خودش را دارد ولی امیدوارم پرسپولیس در همین هفته‌ها نیز امتیازهای خوبی جمع کند. 

شاهرودی در خصوص اضافه شدن جونیور مهاجم برزیلی به پرسپولیس تصریح کرد:

من در فضای مجازی گل‌های این مهاجم را دیده‌ام و باید ببینیم در چه شرایطی قرار دارد. این مهاجم به‌خوبی می‌داند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده است و امیدوارم بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس عنوان کرد:

خیلی از تیم‌ها با تغییرات زیادی مواجه شدند ولی پرسپولیس شاکله اصلی‌اش را حفظ کرد و این اتفاق بسیار مهمی بود. امیدوارم پرسپولیس در این فصل هم نتایج خوبی بگیرد تا هوادارانش را خوشحال کند. هواداران هم باید در بازی‌های خانگی بیشترین حمایت را از تیم کنند تا ورزشگاه آزادی پُر شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!