Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:  براساس برنامه ریزی انجام شده در این جشنواره ۱۰ فیلم ایرانی و خارجی در قالب فیلم و پویانمایی اکران می‌شود.

محمدحسین زندویان افزود: داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، غرغرو وارد می‎شود، بنیامین، جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، بیست‌وسه نفر، اینجا خانه امن است، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو ۱۰ فیلم  این جشنواره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: فیلم‌های داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز و غرغرو وارد می‌شود جزو فیلم‌های خارجی جشنواره هستند که به صورت دوبله فارسی به نمایش در می‌آید و همچنین فیلم‌های بنیامین و جوانمردان به طریق پویانمایی ساخته شدند.

زندویان اضافه کرد: داوری این جشنواره توسط یک تیم ۱۵ نفره از دانش‌آموزان در رده سنی ۹ تا ۱۵ سال به عنوان اعضای داوری پروانه‌های فیروزه‌ای که زیر نظر مربیان مجرب سینما آموزش‌های لازم را دیده‌اند انجام می‌شود که این امر برای نهادینه‌کردن فرهنگ و هنر در میان نوجوانان نقش بسزایی دارد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به ضرورت اکران این جشنواره برای کودکان  و نوجوانان و دانش آموزان، در برگزاری این جشنواره تلاش شده که جامعه هدف مورد توجه قرار گیرد و با همکاری سازمان بهزیستی اکران برخی از فیلم‌ها برای کودکان زیر پوشش این سازمان به‌صورت رایگان برنامه ریزی شده است.

زندویان تاکید کرد: دیدن فیلم‌های این جشنواره برای عموم آزاد است و خانواده‌ها می‌توانند به همراه کودکان و نوجوانان خود به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

وی گفت: روزهای یکم و دوم شهریور فیلم‌های جشنواره در سه سانس در ساعت‌های ١٨:٣٠، ٢٠ و ٢١:٣٠ دقیقه و دو روز سوم و چهارم شهریور در دو سانس ١٨:٣٠ و ٢٠ اکران می‌شود.

زندویان ادامه داد: جدول زمانبندی پخش اکران فیلم‌ها، در تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در قسمت تابلو اعلانات قابل رویت است.

وی یادآورشد: علاقمندان می‌توانند بلیط‌های جشنواره را به صورت آنلاین از طریق سایت belitbox.com  تهیه و یا با شماره تماس ٠٩٠٢٩٠٢٨٥٠٠ تماس بگیرند.

۷۲۰۸/۶۰۴۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بلیط جامعه خانواده کودکان و نوجوانان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز با اجرای بیش از ۱۰ برنامه میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند. 
در این سفر تماشاخانه سیار کانون در محله‌های: پاچنار، بوستان آبشار طلایی، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد