Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:07:26 GMT

پیرلو آماده ورود به عرصه مربیگری شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۰۹۶

پیرلو آماده ورود به عرصه مربیگری شد

دو ستاره سابق فوتبال ایتالیا برای کسب مدرک مربیگری اقدام کردند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو و لوکا تونی هم به جمع بازیکنان پیشکسوتی پیوستند که برای کسب مدرک مربیگری اقدام کرد‌ه‌اند.

پیرلو که پس از ترک یوونتوس یکی دو فصلی هم در تیم نیویورک سیتی آمریکا توپ زد، در کنار تعدادی دیگر از بازیکنان سابق سری A از جمله، کریستین چیوو، پائولو مونترو، تیاگو موتا و والتر ساموئل در کلاس‌های مربیگری پرولایسنس یوفا در دفتر مرکزی فدراسیون فوتبال ایتالیا شرکت کرده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرک مربیگری پرولایسنس یوفا، بالاترین مدرک مربیگری فوتبال جهان از حیث اعتبار است و با دریافت آن، امکان مربیگری در تیم‌های طراز اول فوتبال ایتالیا و اروپا فراهم می‌شود.

فوتبال جهان| پیرلو: رونالدو می‌تواند در هر لیگی بازی کند/ می‌توانستم به چلسی و منچسترسیتی بروم

پیرلو در حال حاضر به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ایفای نقش می‌کند و این در حالیست که تونی مهاجم سابق فیورنتینا هم در فاصله سال‌های 2016 تا 2017 به عنوان مدیر ورزشی تیم هلاس ورونا فعالیت داشت. کلاس‌‌های مربیگری یوفا از اواخر ماه سپتامبر آغاز و تا ماه ژوئن سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری