Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@16:44:41 GMT

خانواده یک قاچاقچی برای یک پلیس درخواست قصاص کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۱۱۳

سردار محمدمسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با روزنامه اعتماد از درخواست قصاص یک مامور پلیس توسط خانواده یک قاچاقچی خبر داده است.

وی گفته است: همین حالا، پلیسی داریم که در عملیاتی شرکت کرده، با قاچاقچیان درگیر شده و تیری هم به سمت یکی از قاچاقچیان شلیک شده، اما معلوم نیست تیر از کدام اسلحه شلیک شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامور ما که فرمانده عملیات هم بوده، به قصاص محکوم شده و خانواده متهمی که سابقه‌دار قاچاق مواد مخدر بوده، از درخواست قصاص کوتاه نمی‌آید و ما در تلاشیم که با خواهش و تمنا، به خانواده قاچاقچی بگوییم اشتباه کردیم تا مامور ما را ببخشد و قصاص نکند.

امروز وقتی در برخی نقاط، پست ایست و بازرسی برپا می‌کنیم، باید جوابگو باشیم. چند وقت قبل، سگ مواد یاب ما در یک محله پارس کرده بود و خانمی که در همان لحظه داخل خودرو بوده، از شنیدن صدای پارس سگ، ترسیده و شکایت کرده و حالا مربی سگ موادیاب ما، مسیر هر روزه دادگاه را می‌رود، چون باید پاسخگوی شکایت این خانم باشد. این آسیب‌پذیری‌ها در عملیات‌مان وجود دارد.

البته قانون هم اشکالاتی دارد که این اشکالات را در بازنگری قانون منعکس کردیم. با وجود همه این دشواری‌ها هم، همکاران ما مردانه پای کار ایستاده‌اند و نتیجه، همان تعداد شهدا و جانبازان مبارزه با مواد مخدر است و میزان کشفیات است که اگر این برخورد‌ها اتفاق نمی‌افتاد و این حجم کشفیات نداشتیم، غیر قابل پیش بینی بود که با چه شرایطی در کشور روبه‌رو می‌شدیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قاچاقچی پلیس قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف پنج تن چوب گردوی قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

داوود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشف پنج تن چوب گردو قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان آوج خبر داد و اظهار کرد: مأموران بخش حصار ولیعصر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب گردو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن چوب گردو قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و توقیف یک دستگاه سواری سمند توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

عبدالمالکی ادامه داد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که بدون هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی از شناسایی و دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اقدام مجرمانه فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهر اقبالیه مطلع و بررسی موضوع را آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین گفت: مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند متهم را حین فروش مواد مخدر در سطح شهر رؤیت کردند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از منزل او یک کیلو و ۴۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

کد خبر 745102

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند