Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:19:18 GMT

هرمزگان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جوانان کشور شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۱۲۱

هرمزگان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جوانان کشور شد

به گزارش شنبه ایرنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور با حضور 100 ورزشکار در قالب 35 تیم از 17 استان کشور در زمین های والیبال ساحلی مجتمع ورزشی شهرستان بناب و به مدت 4 روز برگزار شد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال کشور که به منظور استعدادیابی و دعوت نفرات برتر به اردوی تیم ملی و همچنین اعزام تیم های برتر به مسابقات برون مرزی برگزار شد، مورد استقبال گرم اهالی ورزش دوست شهرستان بناب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های گلستان، گیلان و آذربایجان غربی نیز در این مسابقات به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

با اتمام این رقابت ها و مشخص شدن چهره تیم های برتر، جام قهرمانی و جوایز تیم های برتر حاضر در مسابقات با حضور فرماندار، مسئولین ورزشی استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب اهداء شد.

گفتنی است، شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و به لحاظ داشتن آب و هوای معتدل و زمین های مناسب والیبال ساحلی دارای ظرفیت و امکانات مناسب برای میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور در رده های مختلف سنی است.

518

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی اردوی تیم ملی استان آذربایجان شرقی استان کشور والیبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، هادی حق‌پرست اظهار داشت: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس شش سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند. وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس شش سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند. حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898202

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد