Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:48:27 GMT

۱۳۹ پروژه در بجنورد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۱۳۴

۱۳۹ پروژه در بجنورد افتتاح شد

سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: این پروژه ها با همکاری ۱۵ دستگاه دولتی و بخش خصوصی در بخش های کشاورزی، مخابرات، برق و شهرداری بوده است.  

بهمن شیردل در آئین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ تاکنون یکهزار و ۴۷۷ پروژه با ۱۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد  ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح عملکرد دولت تدبیر و امید افزود: در سال ۹۲ در این شهرستان ۵۷ پروژه در زمینه های مختلف با ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: در سال ۹۳، ۱۶۳ پروژه با یکهزار و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار، در ۹۴، ۹۴ پروژه با ۸۱۰ میلیارد ریال، در ۹۵،  ۲۳۳ پروژه با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال و در سال ۹۶، ۳۴۳ پروژه با دو هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

شیردل افزود: در سال ۹۷ نیز ۴۵۵ پروژه با ۶ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

با حضور استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان امروز به صورت نمادین دو طرح شهرداری و توزیع برق در محل پروژه افتتاح شد.

پروژه شهرداری بجنورد در بوستان دو برار است که شامل زیرسازی، آسفالت، محوطه سازی و ساخت آبشار و نصب آلاچیق بوده ۹۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پروژه توزیع برق شهرستان بجنورد نیز که توسط بخش خصوصی با پیش بینی یک میلیارد و ۸۰۰ هزاریورو آغاز شده است که هم اکنون مرحله اول آن افتتاح و مرحله دوم و سوم نیز ادامه دارد.

۵۱۲ پروژه با ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار در خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری شده است که امروز پروژه های بجنورد به صورت متمرکز افتتاح شد.  

۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع آبرسانی شیخ موسی از پیشرفت ۷۹.۸۸ درصدی طرح آبرسانی ملی به روستاهای شیخ موسی در شهرستان بابل در فاز اول پروژه محرومیت زدایی خبر داد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار است، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴ کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

کد خبر 6079962

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی