Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام جعفر جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر  به طرح «بصیرت عاشورایی» اشاره کرد و افزود: این طرح در بیش از ۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان زنجان اجرا می شود. 

وی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی تبیین قیام عاشورا و فلسفه این روز بسیار مهم است. 

مدیرکل اوقاف و مور خیریه استان زنجان بر تبیین و تشریح فلسفه قیام عاشورا تأکید کرد و گفت: امروز جامعه به تبیین فرهنگ عاشورا نیاز جدی دارد و در این میان برنامه های ماه محرم به مدت ۱۰ روز در ۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جنتی تأکید کرد: بیشترین اوج برنامه عزاداری استان زنجان از  هشتم تا دوازدهم محرم اسـت و طبق سنوات گذشته امسال هم بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای پذیرایی مسافران فراهم می‌شود. 

وی گفت: برگزاری خیمه‌های معرفت در جوار بقاع شاخص استان زنجان و  همایش رهروان زینبی هم در بقاع متبرکه استان از برنامه‌های اوقاف در ماه محرم است که برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است. 

کد خبر 4700092

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف زنجان ماه محرم بوشهر هفته دولت قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح در استان زنجان صبح چهارشنبه همزمان با روز ارتش با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد. 

دیگر خبرها

  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اعتلای جایگاه معلمان از رویکردهای اصلی برنامه‌های هفته معلم است