Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان روز شنبه در نشست شورای معاونان و مدیران ستادی استانداری، سعیدرضا سارانی را به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، جواد سالارزهی به عنوان مدیرکل روابط عمومی، مجید محبی به عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، فریبا برنایی بجد به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده، رضا محمدی به عنوان مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، احمد دهمرده به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و حجت الاسلام عیسی بزمانی را به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه از خدمات و زحمات مدیران کل سابق ادارات یادشده تقدیر شد.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: «۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیرو‌های راهداری شبانه روزی در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش را اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد