Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز شنبه در دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس با وی به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: انقلاب با افراد رانت‌خوار و یا سوء‌استفاده گر مخالفت کرده و جلوی کارشان گرفته می‌شود اما باید حرمت افرادی که به جای خرید و فروش زمین به سرمایه گذاری برای توسعه، آبادانی و کارآفرینی روی آورده‌اند حفظ شود و قدردان آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به شرایط کشور، فعالیت‌های اقتصادی در اولویت است و باید برای بهبود روند کار سرمایه‌گذاران به عنوان سربازان خط مقدم این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

حجت‌الاسلام ترابی از استاندار گلستان خواست توجه بیشتری به شهرستان گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهرستان شرق استان داشته باشد و سفر به این منطقه برای پیگیری امور را در برنامه کاری خود بگنجاند.

وی همچنین از شجاعت نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای دستگیری عوامل آلودگی گندم در گنبدکاووس قدردانی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت به برخی اقدامات شاخص دولت در سالجاری اشاره کرد و گفت: با همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی با موفقیت توانستیم حادثه سیل اواخر سال ۹۷ و اوایل امسال در این شهرستان را مدیریت کنیم و هم اکنون تعمیرات تمامی اماکن و منازل خسارت دیده به اتمام رسیده و امیدواریم تا پایان اسفند عملیات ساخت تمام منازل احداثی نیز پایان یابد.

عبدالقدیر کریمی افزود: وحدت و همدلی حاکم بر گنبدکاووس که زبانزد خاص و عام است، باعث شده هیچ حاشیه‌ای در عملکرد مدیران شهرستانی ایجاد نشود و آنان توانسته‌اند رضایت نسبی مردم را به دست آورند.

وی ادامه داد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس فارغ از هر گونه تعصب اعم از جناحی و قومی برای توسعه و عمران شهرستان تلاش می‌کنند.

وی گفت: ۲۱۲ پروژه اقتصادی و عمرانی با بیش از سه هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۴۲۳ نفر به صورت مستقیم در هفته دولت در شهرستان گنبدکاووس افتتاح و کلنگ زنی می شود.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اقتصاد کارآفرینی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است