Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@02:02:05 GMT

(تصاویر) تفریح مردم در روز‌های خوب دریاچه ارومیه

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۲۱۱

دریاچه اُرومیه، دریاچه‌ای در شمال غربی ایران و میان دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی قرار گرفته است. دریاچه ارومیه بزرگ‌ترین دریاچهٔ آب شور در خاورمیانه، و ششمین دریاچهٔ بزرگ آب شور دنیا است.   نوسانات شدید سطح آب دریاچه به لحاظ اهمیت، ماهیت و موقعیت در سال‌های اخیر اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده و آن را دچار بحران فزاینده‌ای کرده بود، اما با توجه به بارندگی‌های بهار ۹۸ این دریاچه نیز از آب‌های سر ریز سد‌ها و سیلاب‌ها تغذیه شد به طوری که طبق گفته مدیر ستاد احیای دریاچه میزان تراز دریاچه بیش از ۱۱۸ سانتی‌متر افزایش داشته و به ۱۲۷۱/۱۹ رسیده است که این امر موجب خوشحالی بسیاری مردم گردید و دوباره زندگی به این دریاچه برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گزارش این روز‌های خوب دریاچه ارومیه را نمایش می‌دهد.   عکاس: داود قهردار/ایرنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: دریاچه ارومیه دریاچه آب شور تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی