Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی تبریز نسبت به غیبت مترجمش به شدت معترض شد گفت:  فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نهایت همکاری با باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها در زمان صدور کارت بازیکنان و کادرفنی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: متاسفانه متن قرارداد حقوقی مربیان باشگاه استقلال دارای اشکالات انشایی بود اما کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با همکاری واحد مسابقات مجوز حضور مربیان استقلال را در بازی نخست این تیم مقابل ماشین سازی صادر کرد با این قید که باشگاه در این هفته و پیش از مسابقه دوم تیم این اشکالات رابر طرف کند.

  مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: غیبت مترجم استراماچونی در نشست خبری هم به این دلیل رخ داد که  باشگاه استقلال هیچ گونه مدرکی برای ثبت قرارداد مترجم سرمربی ایتالیایی خود به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ارایه نکرد و به همین دلیل آی دی کارتی هم برای مترجم استراماچونی صادر نشده است و در این مساله هیچ قصوری متوجه سازمان لیگ نیست. 

محمودزاده در پایان اظهار داشت: درصورتیکه باشگاه استقلال به مانند سایر باشگاه ها که سرمربی خارجی دارند و مدارک مترجم را ارائه کنند بلافاصله کارت ایشان صادر خواهد شد و علت عدم صدور کارت مترجم سرمربی استقلال به دلیل عدم ارایه مدارک توسط خود باشگاه استقلال بوده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال فریبرز محمودزاده اندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت

به گزارش همشهری آنلاین، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

کد خبر 846631 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا