Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@21:55:34 GMT

درخشانی بعنوان نایب رئیس بانوان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۲۵۳

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حکم درخشانی آمده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده سرکارعالی، به موجب این حکم به سمت نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌شوید.

انتظارم دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت‌های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:

1- بهینه سازی، تدوین و پیشنهاد امور اجرایی بانوان در هیأت‌های ورزشی استانی و شهرستانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- تدوین و پیشنهاد تقویم ورزشی سالانه ورزش بانوان در جهت اهداف فدراسیون.

3- بسترسازی مناسب جهت جذب حامیان مالی برای تیم‌های ملی بانوان.

4- برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر مسابقات بانوان و فعالیت‌های نواب رئیس در استان‌های کشور.

5- نظارت و ارزشیابی برنامه‌های آموزشی، داوری، مربیگری و استعدادیابی و همچنین ارزشیابی نحوه عملکرد هیأت‌های استانی در امر ورزش بانوان و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد.

6- نظامند‌سازی توسعه مشارکت زنان در فعالیت‌های مرتبط به کشتی بانوان و تأکید بر رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی 

7- سایر امور محوله با هماهنگی رئیس فدراسیون.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!


به گزارش  تابناک؛ در هفته‌های گذشته علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه تلویزیونی با اجرای پیمان یوسفی حاضر شد و در این گفتگو، مجری برنامه اشاره‌ای به نماز مستحبی علیرضا دبیر در جلسه با وزیر پیشین ورزش داشت اما این کنایه یوسفی باعث ناراحتی رئیس فدراسیون کشتی شد تا برنامه به جنجال کشیده شود.

به نقل از ورزش سه پس از این صحبت‌ها علیرضا دبیر قصد ترک برنامه را داشت اما در نهایت به گفتگو ادامه داد و برنامه تلویزیونی را به پایان رساند. با این حال شب گذشته و در مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، بار دیگر صحبت‌هایی در این باره مطرح شد.

در این مراسم نفراتی که برای دریافت جایزه دعوت شدند، از سمت راست بالا می‌رفتند و با مجری برنامه، پیمان یوسفی، خوش و بش هم می‌کردند، اما زمانی که نوبت به علیرضا دبیر رسید، او از سمت دیگری و بدون خوش و بش با پیمان یوسفی وارد سِن شد و تا انتهای حضورش در استیج نیز توجهی به پیمان یوسفی نکرد.

دبیر پس از پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلخوری‌اش از پیمان یوسفی گفت: من کینه‌ای نیستم. ولش کنید، بگذریم.

او در خصوص اینکه از مسیری رفت که با پیمان یوسفی برخورد نداشته باشد، گفت: مسیر نزدیک بود. من مسیر را اشتباه رفتم؟ حواسم نبود.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه اتفاقات آن برنامه بار روانی روی کشتی‌گیران را بالا برد، گفت: اطرافیان من می‌دانند. من سعی می‌کنم صداقت در کلامم جاری باشد. من واقعا به آن برنامه نمی‌رفتم، چون خوشم نمی‌آید. زخم زبان چیز قشنگی نیست. یک زمانی ما شوخی می‌کنیم و خیلی هم خوب است. توقع هم نداشتم.

او تاکید کرد: یک زمانی هست شما کشتی می‌گیری و می‌بینی حریفت خوب است و گارد می‌گیری تا پایت را نگیرند. یک زمانی هم شما می‌روی مناظره می‌کنی و آماده‌ای چیزی بگویند اما وقتی قول می‌دهند که شئون اخلاق و رفتار را رعایت کنند و یک‌دفعه یک چیز دیگر درمی‌آید، به آدم برمی‌خورد. در هر صورت من ناراحت نیستم، چون کینه‌ای نیستم. برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم، چون ایشان هم زحمت می‌کشد. اما اعتقاد دارم آدم باید با کار و تلاشش بزرگ شود و خدا هم بخواهد.

این موضوع از پیمان یوسفی هم سوال شد و او در واکنش به اینکه آیا دلخوری بین او و دبیر برطرف شده است، گفت: من دلخوری‌ای با آقای دبیر ندارم. ایشان را هم نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم دلخور باشند.

یوسفی در واکنش به اینکه دبیر هم گفته کینه‌ای نیست، عنوان کرد: بسیار هم عالی. همه چیز خوب است. مهم این است که ورزش ما موفق باشد.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد