Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:46:52 GMT

محور هراز از یکشنبه تا سه شنبه مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۲۵۸

محور هراز از یکشنبه تا سه شنبه مسدود می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات اصلاح قوس و ایمن سازی محدوده پیچ ابتهاج  در محور هراز ، این محور از روز یکشنبه ۳ تا روز  سه شنبه ۵ شهریور از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصرمسدودخواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور ، کاربران عزیز جاده ای می توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات درز انبساط پل های " مش ورزان " و " تلخ رود " در محدوده گزنک در محور هراز ، از تاریخ ۲ شهریور الی ۱۳ شهریور ماه جاری در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۸ عصر ، روزهای یکشنبه الی سه شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و چهارشنبه ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت همزمان با اعمال محدودیت و لزوم رعایت احتیاط از طرف رانندگان انجام می پذیرد.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

کد خبر 4700199

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های کشور محور هراز محسن هاشمی بوشهر هفته دولت قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، فردا به منظور انتقال خط لوله آب، این جاده مسدود و جاده جایگزین مشخص شد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین، این شرکت قصد تعویض و تعمیر خط اصلی انتقال آب در جاده شهر سردشت زیدون به سمت گچساران و بهبهان را دارد و این عملیات باعث مسدودسازی جاده ارتباطی گچساران به زیدون و دیلم حد فاصل کارخانه قند نباتی ارجان نوین خواهد شد.

بر این اساس، رانندگان فردا از ساعت هشت صبح تا ۲۰ از مسیر کمر بندی شهر سردشت زیدون تردد کنند.

کد خبر 6079943

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود