Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@08:58:53 GMT

جاسوس‌های «مکعب سیاه» در ارتش رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۲۷۰

جاسوس‌های «مکعب سیاه» در ارتش رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد، ارتش این رژیم عناصر یک شرکت خصوصی جاسوسی موسوم به مکعب سیاه را برای اهداف خاص خود به کار گرفته است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» فاش کرد که ارتش این رژیم تعدادی از  عناصر شرکت جاسوسی موسوم به «مکعب سیاه» را به کار گرفته تا از برخی مسؤولان در داخل دولت رژیم صهیونیستی و خارج آن در طول چند سال جاسوسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری عملی با شرکت مکعب سیاه در پروژه‌های جاسوسی طی سال‌های 2012 تا 2016 اقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: واکنش ترامپ به بازداشت جاسوسان سیا در ایران جاسوسی آمریکا از نیروهای الحشد الشعبی پیش از حمله پهپادی +عکس جاسوسی سیا با حیوانات؛ عملیات گربه شنوا چیست؟

«دن زورلا» موسس شرکت خصوصی مکعب سیاه که از نیروهای قدیمی در یگان عملیات ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، اعلام کرده که جاسوس‌هایش از داخل پایگاه‌های اسرائیلی به صورت تمام وقت مشغول به کار بوده‌اند.

علیرغم اقرار ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری با این شرکت جاسوسی، این موضوع فاش نشده که آیا کارمندان شرکت مذکور در عملیات جاسوسی به نیابت از رژیم صهیونیستی شرکت داشته‌اند یا اینکه به سازمان‌های اصلی جاسوسی این رژیم به شیوه‌های دیگر کمک کرده اند.

در ادامه این گزارش آمده، این اولین باری نیست که رژیم اسرائیل از شرکتهای جاسوسی برای انجام ماموریت‌های دفاعی و اطلاعاتی استفاده می‌کند و بر اساس گزارشهای غربی، تاجران اسرائیل پیشتر نه به دولت این رژیم در انجام ماموریت‌های جاسوسی در کشورهای دیگر کمک کرده‌اند.

شرکت مکعب سیاه در سال 2012 به دست دو افسر رژیم صهیونیستی به نام‌های دن زورلا و «آوی یانوس» تشکیل شد و اکنون بیش از 100 کارمند دارد، دامنه جاسوسی خود در کشورهای مختلف گسترش داده و به کشورهایی مانند آرژانتین، کنگو و رومانی رسیده است.

سال گذشته (2018) روزنامه هاآرتص فاش کرده که همین شرکت مکعب سیاه برای آنکه از داراییهای ایران ردگیری کند، از مقامات دولت پیشین آمریکا به ریاست جمهوری «باراک اوباما» جاسوسی کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ترور مروان عیسی از رهبران ارشد حماس اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که مروان عیسی، معاون فرمانده گردان‌های عزالدین قسام را ترور کرده‌اند.

او گفت: اکنون می‌توانیم تایید کنیم که در حمله دو هفته پیش، مروان عیسی مرد شماره ۳ حماس و معاون محمد ضیف(فرمانده گردان‌های عزالدین قسام) کشته شده است.
طبق گزارش الجزیره، وی گفت: مروان عیسی در اردوگاه النصیرات هدف قرار گرف و عملیات ترور او با هماهنگی شاباک انجام شد. او مرد شماره ۳در شاخه نظامی حماس و یکی از طراحان عملیات هفتم اکتبر است.
سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: غازی ابوطماعه، مسئول تجهیزات جنگی حماس را نیز به همراه مروان عیسی ترور کردیم.
پیش از این نیز اخباری در مورد شهادت وی منتشر شده بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشغالگران اسراییلی در دام قسام
  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست در غزه
  • زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد