Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:57:44 GMT

نمایش «شکم» روی صحنه تئاتر شهر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۳۱۷

نمایش «شکم» روی صحنه تئاتر شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «شکم» نوشته و کارگردانی علیرضا معروفی است که از یکشنبه ۳ شهریور در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

معروفی پیش از این به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش «عقیم» را نیز در کارنامه خود دارد که با کسب بیشترین جوایز، اثر برگزیده جشنواره «لاله‌های سرخ» اندیمشک شد.

مسعود شامی خاتونی تهیه کننده این نمایش است که تازه ترین تولید گروه نمایش «دیدومک» به سرپرستی ابراهیم گله‌دارزاده به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «شکم» اثری اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌ است: خانواده ای چهار نفره در ناکجاآبادی زندگی می‌کنند که همه‌ اقلام غذایی برای مردم سهمیه بندی شده است. پدر خانواده به دلیل شرایط تصمیم می گیرد غذا را در خانه سهمیه بندی کند و ... .

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) کیوان احمدی، احمد جعفری، مهناز میرزایی، لیلا میناوند، حامد نساج بخارایی هستند.

دیگر عوامل نمایش «شکم» عبارتند از دستیار کارگردان: امید جمشیدپور، محمد سلیمان، منشی صحنه: مروارید دماوندی، آهنگساز: سینا کووایی، طراح لباس: سحرناز امامی، طراح گریم: کامبیز معماری، طراح پوستر و بروشور: میلاد خرمن‌بیز، مشاور رسانه‌ای: میترا رضائی، عکاس: مروارید دماوندی، تبلیغات مجازی: نسترن بیک‌نژاد.

نمایش «شکم» از ۳ تا ۱۵ شهریور، ساعت ۱۸ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

کد خبر 4700169 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر شهر تالار قشقایی تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سریال ایرانی فیلم کوتاه نمایشنامه خوانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان شبکه سه سیما تماشاخانه شهرزاد خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، تئاتر «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» پیش از شروع اجراها و در پیش‌فروش بیش از ۶۰۰۰ بلیت فروخت و ۲ میلیارد تومانی شد.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به تهیه کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه می رود؛ در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخوردهای بسیار مثبتی از اجرا توسط مخاطبان در فضای مجازی و سایت تیوال منتشر شده است.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

تئاتر «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی از ۱۵ فروردین هر روز در ۲ سانس در ساعت‌های ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مدیر تولید: علی ‌اکباتانی، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، گرافیست: پیمان امدادی و مدیر تبلیغات: آریان امیرخان اشاره کرد.

کد خبر 6062957 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»