Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، انواع سرویس‌های موجود در اینترنت در ایران، به‌دلیل داشتن ویژگی‌های متمایز از هم، برای کاربران با شرایط مکانی و موقعیتی متفاوت ارائه می‌شود. سرویس‌های پرسرعت فراهم‌شده از سرویس‌های ثابت تا نقطه به نقطه و درنهایت همراه را شامل می‌شوند که هر سرویس نیز در خود دارای انواع مختلفی سرویس‌های متمایز از هم است که کاربران اینترنتی بسته به شرایط و نیاز خود می‌توانند مناسب‌ترین سرویس را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق آخرین آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سه ماهه ابتدایی سال جاری، در مجموع  ۹ میلیون و ۵۷ هزار و ۸۳۰ مشترک اینترنت ثابت در فناوری‌های متفاوت xDSL، FTTX، Wi-Fi و TD-LTE داریم که ضریب نفوذ اینترنت ثابت را به ۱۰.۹ درصد رسانده است.

مشترکان دارای دسترسی پرسرعت ثابت شامل مشترکان خانگی و تجاری و اداری می‌شوند که اینترنت را از شرکت‌ها و اپراتورهای متفاوتی دریافت می‌کنند. در مجموع ۸ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۸۵۳ مشترک خانگی سرویس اینترنت ثابت و ۶۳۶ هزار و ۹۷۷ مشترک اداری یا تجاری اینترنت ثابت وجود دارد.

همچنین سرعت اینترنت دریافتی مشترکان از ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه تا ۳۰ هزار کیلوبیت بر ثانیه متفاوت است که این آمار همچنین به تفکیکی سرعت در جدول زیر آمده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت دوم اردیبشهت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کریمی مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد به همراه قائم مقام و معاونان خود به ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد رفت و با سردار زارع کمالی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سپاه الغدیر در حوزه‌های مختلف گفت: سپاه در این سال‌ها ثابت کرده همیشه و همه جا، حتی در برهه‌های حساس در کنار مردم ایستاده است.
کریمی همچنین با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران در مقابل رژیم صهیونیستی، افزود: این حرکت ارزشمند سپاه ثابت کرد، ایران کشوری مقتدر و باصلابت است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار از فعالیت‌های صداوسیمای مرکز یزد در انعکاس برنامه‌ها و اقدامات سپاه قدردانی کرد.
سردار زارع کمالی به نقش صداوسیما در مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و افزود: اگر نیرو‌های مسلح ما در قامت مالک اشتر عمل کردند، رسانه ملی ما نیز عمار گونه وارد عمل شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • حمله تنبیهی ایران، برتری قدرت بازدارندگی محور مقاومت را ثابت کرد