Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@22:06:50 GMT

ماجرای مترجم استراماچونی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۳۵۵

ماجرای مترجم استراماچونی چیست؟

به گزارش جهان نيوز، استقلال دیروز (جمعه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مغلوب ماشین‌سازی شد تا لیگ نوزدهم را به همراه استراماچونی با باخت آغاز کند.
  پس از این‌ استراماچونی در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد که از همان ابتدای حضورش چهره ناراحتی داشت پس از این‌که او دقایقی برای حضور مترجم معطل شد در اظهاراتش از نبود یک مترجم روی نیمکت استقلال گلایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی ایتالیایی استقلال معتقد است که فردی در فدراسیون فوتبال یا باشگاه استقلال قصد "بی‌احترامی یا به قولی خرابکاری" دارد.

باشگاه استقلال در مراسم معارفه استراماچونی یک مترجم برای او در نظر گرفت که بعدها در تمرینات استقلال مسئول کنترل جی‌پی‌اس بازیکنان شد. پس از دادن این مسئولیت به مترجم استراماچونی او کمتر فرصت ترجمه صحبت‌های استراماچونی را پیدا کرد و بیشتر مشغول وظیفه‌ای بود که به او سپرده شده بود.

از طرفی با توجه به این‌که این مترجم از سوی علی خطیر - معاون مستعفی استقلال - انتخاب شده است، باشگاه استقلال در تلاش است که فرد دیگری را به عنوان مترجم استخدام کند تا اخبار تیم به بیرون درز نکند. البته سرمربی ایتالیایی به این مترجم اعتماد دارد و می‌خواهد او به کارش ادامه دهد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که دلیل نبود مترجم یا مسئول جی‌پی‌اس استقلال روی نیمکت این تیم در بازی با ماشین سازی همین موضوع است. حال باید دید مدیران استقلال تا هفته دوم لیگ برتر می‌توانند این مشکل را حل کنند یا نه مشکلی که بدون راه‌حل به نظر نمی‌رسد و می‌توان با انتخاب فردی معتمد این قضیه را حل و فصل کنند.

نکته‌ای که در حال حاضر مشخص است ناراحتی استراماچونی از نبود یک مترجم روی نیمکت استقلال است که این موضوع می‌تواند باعث بر هم خوردن تمرکز تیم و منتقل نشدن درست دستورات سرمربی ایتالیایی استقلال به بازیکنان شود.
  منبع: ایسنا کپی متن خبر برچسب ها: استقلال استراماچونی مربی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: استقلال با تمرکز بالا بازی را هجومی شروع کرد، چون نیاز مبرم به این برد داشت. کار خود را تا دقایق پایانی بدون نقص انجام داد. نبود سرمربی در کنار خط به تیم آسیب زد. در عرض ۱۰ دقیقه تمرکز بچه‌ها از بین رفت. علت اصلی آن را نمی‌دانم ولی بازیکنان استقلال به حریف اجازه دادند تا در عرض ۲ دقیقه ۲ گل بزند. شاید ۳ گلی که به ثمر رسانده بودند این تصور را ایجاد کرد که حاشیه امنیت بسیار خوبی ایجاد شده و یادشان رفت که فوتبال ۹۰ دقیقه است؛ اگر غفلت کنید اندوخته‌هایی را که به دست آوردید به سادگی از دست می‌دهید.

وی ادامه داد: شمس آذر از آشفتگی تیم استقلال توانست نهایت استفاده را ببرد و فاصله را به یک گل برساند. زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمد و بازیکنان با حداکثر هوشیاری بازی کردند تا دیگر دروازه تیم باز نشود. تعویض‌های جواد نکونام هم به تیم کمک کرد تا بازی را در اختیار بگیرد و دیگر فرصت گلزنی به شمس آذر داده نشد. بازی به خوبی مدیریت شد و اجازه نداند تا حریف برنده شود. مهدی هاشمی‌نسب تمام تلاش خود را لب خط کرد، سرمربی تیم هم که از روی سکو‌ها نظاره‌گر بازی بود خیالش تا حدودی آسوده بود و من پیشکسوت و تماشاگران هم تصور می‌کردند بازی به سادگی تمام می‌شود. چنین تفکری در زمین معکوس عمل می‌کند و درس عبرتی برای کادرفنی و بازیکنان باشد تا زمان سوت پایان به تلاش خود ادامه دهند.

بازیکن سابق استقلال درباره بازی هفته بعد آبی‌پوشان در خانه تراکتور یادآور شد: بازی در تبریز بسیار سخت است. بازیکنان موظف هستند حرفه‌ای‌تر عمل کنند. مهم کسب سه امتیاز است و اگر یک بر صفر هم استقلال برنده شود نتیجه لازم را گرفته، باید کیسه تیم پر شود. تراکتور در دو بازی آخر خود شکست خورده و استقلال نباید فریب چنین موضوعی را بخورد. ضمن اینکه تراکتور سرمربی خود را از دست داده ولی این تیم بدون سرمربی هم برابر استقلال قرار بگیرد، انگیزه بسیار زیادی در این تیم وجود دارد و بازیکنان آن با تمام توان بازی خواهند کرد، ضمن اینکه از حمایت تماشاگران آذری هم بهره می‌برند. بازیکنان استقلال با انرژی و انگیزه مضاعف‌تری به زمین بروند تا بتواند از بازی مهم خود در تبریز برنده خارج شوند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی