Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:14:36 GMT

تصادفات رانندگی در فارس ۳۶ مجروح و یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۳۸۲

تصادفات رانندگی در فارس ۳۶ مجروح و یک کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، مقارن ساعت ۳۴ دقیقه بامداد در محور فیروزآباد-شیراز یک دستگاه پراید واژگون شد که در پی آن ۵ نفر مصدوم شدند.

 ۴نفر از مصدومان به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل  و یک نفر  نیز سرپایی درمان شد.

در سانحه ای  دیگر مقارن ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه در محور شیراز - کمربندی کتس بس واژگونی پژوپارس باعث مصدومیت ۵ نفر شد که  سه نفر به بیمارستان رجایی و دو نفر نیز به بیمارستان نمازی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقارن ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه در خرمبید نیز تصادف دو موتورسیکلت ۵ نفر را روانه بیمارستان کرد.

مقارن ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه روز جمعه نیز در فیروزآباد-جاده دانشگاه آزاد واژگونی پراید منجر به مصدوم چنج نفر شد  که به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد منتقل شدند.

ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه نیز در محور قدیم شیراز-اصفهان، دوراهی حسن آباد سنجرلو، برخورد پراید و جک، ۴مصدوم برجا کذاشت که به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال یافتند ضمن اینکه یک پر سه ساله نیز کشته شد.

مقارن ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه نیز در محور شیراز-فیروزآباد، روستای کندران، واژگونی پراید   ۷مصدوم داشت که به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد منتقل شدند.

همچین مقارن ساعت ۲۰ و ۲۶ دقیقه در سیاخ دارنگون، واژگونی پژو پارس، چنج نفر را روانه بیمارستان شهید رجایی شیراز کرد.

کد خبر 4700218

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی اورژانس فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوشهر هفته دولت قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: بیش از 87 هزار نفر از دستگاه‌های مختلف در طرح نوروزی 1403 شرکت کرده‌اند

وی افزود: تا امروز 8 صبح بالغ بر 310 میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه 510 نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا دهم فروردین
  • اوقات شرعی فردا نهم فروردین
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • (ویدئو) آمار جدید تصادف نوروزی؛ کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • مراکز درمانی فارس نیازمند ذخایر خونی است
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • کاهش ذخایر خونی در فارس ، همزمان با سال جدید
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز