Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روند تبدیل ریال به پارسه دستکم به ٦ ماه زمان نیاز خواهد داشت، اما با این حال بانک‌ها آمادگی دارند به سرعت بیشتر این فرآیند کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الله صیدی در نشستی با خبرنگاران درباره روند اجرایی حذف ٤ صفر از پول ملی گفت: این موضوع دو جنبه ذهنی و عملیاتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبه ذهنی معمولا به بین ٦ ماه تا یکسال زمان برای جا افتادن نیاز دارد تا ذهن ها آماده پذیرش واحد پول جدید شوند.
وی خاطرنشان کرد: البته پذیرش این موضوع در ایران راحت‌تر است زیرا که قبلا هم از تومان استفاده می کردیم. مدیرعامل بانک صادرات توضیح داد که با این حال روند تبدیل ریال به پارسه دست کم به ٦ ماه زمان نیاز خواهد داشت، ولی با این حال بانک ها آمادگی دارند به سرعت بیشتر این فرایند کمک کنند.
به گزارش ایبِنا، صیدی از آمادگی بانک صادرات برای پیوستتن به بازار متشکل ارزی خبر داد و افزود: تشکیل این بازار سیاست درستی است و ما برای پیوستن به آن اعلام آمادگی کرده ایم. وی افزود: ما در بحث ارز محدودیت دسترسی داریم وگرنه مدودیتی در زمینه ذخایر و منابع نداریم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم

احمدی گفت: در جریان دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور و با حضور وزیر صمت، از چهار طرح صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در سفر ۲ روزه علی آبادی وزیر صمت چهار واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این طرح ها، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر فراهم می شود.

وی با تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان سمنان تصریح کرد: وزیر صمت در اولین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان، با حضور در شهرستان گرمسار ۲ واحد تولیدی زرین بافت مهربان و پاسارگاد صنعت باطری را افتتاح می کند.

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: رونمایی از محصول شرکت دانش بنیان جوانه نرم افزار و نشست با کارآفرینان ، تولید کنندگان و دانشگاهیان از دیگر برنامه های اولین روز سفر وزیر صمت در سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی
  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد