Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:45:25 GMT

۴۹ طرح عمرانی در نجف‌آباد آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۵۰۴

۴۹ طرح عمرانی در نجف‌آباد آماده بهره برداری شد

مجتبی راعی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از ۹۶ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری ۷۰ درصدی بخش خصوصی در حوزه امور خدماتی و عمرانی هزینه شده است. 

دوم تا هشتم شهریور امسال هفته دولت نامگذاری شده است.

فرماندار شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه برای نخستین بار جشنواره شهید رجایی در نجف آباد برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های عملکردی اعلام شده ۲۴ دستگاه ۱۹ دستگاه دراین طرح شرکت نموده که براساس مستندات ارائه شده و ارزیابی کمیته های مربوطه، بنیاد شهید،شبکه بهداشت،آموزش وپرورش ،اداره تعاون کار ورفاه و بهزیستی بترتیب مقام اول تا پنجم را کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنیبن گفت: دربین شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان نجف‌آباد شرکت کننده درطرح جشنواره شهید رجایی شهرداری گلدشت و دهیاری نهضت‌آباد در بخش مرکزی و دهیاری دوماب در بخش مهردشت رتبه برتر را کسب کردند. 

فرماندار نجف‌آباد گفت: هزار و ۶۴۰ تن  اقلام اساسی شامل گوشت سفید، گوشت قرمز و شکر در سال جاری در این شهرستان توزیع شده است.

مجتبی راعی افزود:  هزار  و 600 تن شکر،  ۲۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۲۰ تن گوشت مرغ با نرخ دولتی و به منظور تنظیم و آرامش بازار و ایجاد تعادل در قیمت‌ها در شهرستان توزیع شده است.

وی بابیان اینکه کالاهای موردنیاز مردم ذخیره‌سازی شده دراین خصوص هیچگونه نگرانی وجود ندارد تصریح کرد: نظارت همه جانبه‌ای در زمینه توزیع و فروش اقلام اساسی انجام می شود و مردم می‌توانند تخلف‌های احتمالی از سوی اصناف را به اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی یا فرمانداری نجف آباد اطلاع دهند.

نجف‌آباد با ۳۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.

غ - ک / ۶۰۲۲ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بهزیستی سرمایه گذاری شاخص شهرداری فرماندار شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است