Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با انتقاد از فروش و عرضه پوشاک نامتعارف در بازار، گفت: آقایان برای نیازهای اولیه جامعه مثل طراحی و دوخت پوشش متناسب با اسلام درمانده هستند و مردم برای پیدا کردن یک پوشش مناسب ایرانی اسلامی با مشکل مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (2 شهریور) در دیدار با اعضای بسیج اصناف استان اظهار کرد: انسان یک زندگی فردی مانند مابقی مخلوقات دارند که هيچ کدام از آنها باقی نمی ماند اما انسان با مسئولیت های اجتماعی آزمایش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جامعه مانند یک بنا است که باید زیرساخت های آن محکم باشد تا پابرجا بماند چرا اگر سست باشد فرو میریزد و به ضرر همه است، گفت: جامعه سالم بر چهار پایه استوار است؛ یکی اینکه عالم به هر علمی که مفید باشد، شرط آن این است که علم‌ خود را به مرحله عمل درآورد و این یکی از پایه های جامعه سالم است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه پویایی و روحیه امیدواری از دیگر پایه های جامعه سالم است، گفت: ویژگی دیگر اینکه باید ثروت افراد در جامعه نقش داشته باشد و با آن مشکلات جامعه حل شود چرا که ثروت در نیازهای شخصی نیست.

 

وی بیان کرد: ویژگی چهارم جامعه، سالم داشتن ایمان و اراده قوی است یعنی اگر کسی فقیر است اما از نظر اندیشه و عقیده به گونه ای است که تحمل می کند و هم پای جامعه می‌رود تا مشکلات حل شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اگر دانشمندی صرفا به دنبال کارهای شخصی است در جامعه اثر سوء می گذارد، تصریح کرد: وقتی علم در جامعه دردی را دوا نمی‌کند بی خاصیت می‌شود و نسل آینده هم امیدوار نیست لذا آینده این جامعه رو به سقوط است.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: اگر ثروتمند از ثروتش برای رشد پیشرفت و توسعه جامعه استفاده نکند بنابراین مشکلات را طبقه ضعیف تحمل نخواهند کرد و دست به خیانت می‌زنند و در نتیجه اعتماد از جامعه سلب خواهد شد.

 

به گفته وی در تشکیلات موجود در دنیا و کشور ما مسلم بخش های قابل توجهی از این‌ها از اختیارات دولت است و در نظام ما از نظر آنچه مصوب است، بهترین است اما به شرطی اینکه اجرا شود.

 

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آنچه شیوه انقلاب ما اسلام است و هر کسی خارج از آن بخواهد هر تفسیری کند باطل است، گفت: اسلام دین خداست و در آن عیبی نیست، عیب در مسلمانی ما است همینطور عیب در انقلاب نيست بلکه عیب در انقلابی گری ماست.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دولت تراز انقلاب اسلامی که با همه وجود در بحرانی ترین شرایط کشور برای حل مشکلات تلاش می کرد و در این راستا روز را از شب نمی شناخت، دولت شهید رجایی بود که دشمن او را تحمل نکرد و به شهادت رساند، افزود: دشمن به دنبال متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی است و در این مسیر 17 هزار نفر از ملت ایران اسلامی را ترور و شهید کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه در هر طیف و طبقه ای دشمن بیکار نمی نشیند و تصمیم گیری و تصمیم سازی می‌کند، عنوان کرد: همواره در طول تاریخ اصناف از متدین و متعهدترین اقشار جامعه نسبت به دین بودند و بر کسی پوشیده نیست.

 

آیت الله عبادی افزود: اما بعدها امتیازاتی به کسانی داده شد که نه تنها ورودشان در تجارت و صنف‌های دیگر مشکلی را حل نکرد بلکه خوشان مشکل ساز شدند و در تجارتشان کالاهای بنجول و غیرضروری مثل خاک برای استراحت گربه یا سنگ حمام را به جای کالای با کیفیت و مورد نیاز وارد کشور می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به وجود قاچاق کالا در کشور، ادامه داد: آقایان برای نیازهای اولیه جامعه مثل طراحی و دوخت پوشش متناسب با اسلام درمانده هستند و مردم برای پیدا کردن یک پوشش مناسب ایرانی اسلامی با مشکل مواجه می شوند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: این کار وظیفه صنعت و تجارت است اما دولت که از دور نگاه می‌کند و کسانی را وارد کردند که دنبال مسائل دیگری هستند؛ نتیجه‌‌اش همین رواج پوشاک نامتعارف در جامعه است.

 

وی افزود: می‌گویند فلان پارچه که مورد مصرف مردم کشور است در طول این چهل سال تولید نشده اما مشاهده می‌شود که پارچه با بهترین کیفیت در داخل تولید می‌شود ولی با آرم خارجی به فروش می‌رسد، و این ننگ بزرگی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی، طرح و برنامه ای که منافع بازار مسلمانان به دست بازاری‌های مومن و اصیل برسد وجود ندارد و عناصر نفوذی بیگانه منافع را می‌برند و اصناف اصلی از دور تماشاگر هستند، گفت: همه کارها با مدیرت قوی، شدنی است تا منافع بازار مسلمانان برای خودشان باشد.

 

آیت الله عبادی با انتقاد از وجود تشکیلات جامد و کلیشه ای در کشور، تصریح کرد: متاسفانه تشکیلاتی که ابتکار و نوآوری برای حل مشکلات داشته باشد وجود ندارد لذا با این وضعیت بسیاری ورشکست و حمایت نمی شوند و یا سرمایه ای ندارند و از کار بیکار می شوند.

 

وی بیان داشت: در این شرایط وقتی افراد می بینند دولت از دور نگاه می کند کم کم دنبال کارها و راه‌هایی می روند که شایسته نیست و دین خود را به دنیا فروخته و اجیر می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به وجود تبلیغات کاذب بر علیه انقلاب اسلامی و ایران، گفت: اکنون در بهترین شرایط هستیم اما از تبلیغات کاذب فضای مجازی تغذیه می شویم و توجه نداریم که امروز انقلاب در سطح بین الملل دشمن‌های قوی را وادار به شکست می‌کند و حرکت مقاومتی را در جهان ایجاد کرده است.

 

آیت الله عبادی افزود: امرور پیروزی ها در منطقه به محوریت استقامت و مقاومت ایران موج می‌زند و دشمن با هزینه کرد بسیار زیاد اما باید شکست مواجه شدند..

 

وی با بیان اینکه باید برای 50 سال آینده برنامه و طرح داشته باشیم چرا که دنیای آینده برای ما است، گفت: امروز مردم از ظلم و ستم به ستوه آمدند و به دنبال عدل هستند؛ این را از خود مردم آمریکا با 41 میلیون گرسنه بپرسید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه که خیانت کردند، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی با سرفرازی در دنیا حرف برای گفتن دارد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه مشکلات قابل حل است، تاکید کرد: القائات که از بیرون در فضای مجازی بر علیه ایران اسلامی می‌شود به نوعی جنگ است و در مقابل آن باید جنگیدید.

 

به گفته وی نصف دنیا با جمهوری اسلامی ایران جنگید که ما را در مرزهای ایران محاصره کنند اما امروز مرزهای اسلام که مرزهای ایران تنها نیست بلکه در دورترین نقاط هم موج می زند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد هفته دولت روز جهانی مساجد مسجد عید غدیر شیراز شبستان یزد مساجد هفته نامه عید غدیر خم پوشاک نامتعارف نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پوشاک اسلامی اصناف و بازاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم