Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:34:22 GMT

چهار طرح عمرانی و رفاهی در دیر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۵۳۵

چهار طرح عمرانی و رفاهی در دیر افتتاح شد

استاندار بوشهر روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی مجتمع "دمیگز" شهرستان دیر گفت: باتوجه به اهمیت این پروژه برای تامین آب روستاهای شهرستان دیر مسئولان نسبت به سرعت بخشی در اجرای آن اقدام کنند.

عبدالکریم گراوند افزود: پس از هفته دولت اعتبار این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا می‌کند و هر جا نیاز باشد برای تکمیل آن حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باید مشکل آب‌ آشامیدنی روستاها برطرف و طرح‌های پیش بینی شده تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: فاز دوم خط انتقال مجتمع دمیگز دیر به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود.

روح‌الله طاهریان‌پور افزود: با تکمیل و اجرای این طرح ۲۶ خانوار با جمعیت ۹۱ نفر از آب آشامیدنی بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد: برای اجرای مجتمع آبرسانی دمیگز شهرستان دیر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود.

همچنین با آغاز  هفته دولت مرکز رفاهی فرهنگیان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ساختمان جهاد کشاورزی دیر با ۲ میلیارد تومان و پیاده‌ رو سلامت شهر بردستان با اعتبار سه میلیارد تومان انجام شد. 

۷۲۰۷/۶۰۴۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان بوشهر جهاد کشاورزی شرکت آب و فاضلاب دیر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل
  • افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق