Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مبارک‌قدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهسازی و آسفالت مسیر روستایی خوراسب در ارومیه به طول سه کیلومتر با ۱۲ میلیارد ریال هزینه، بهسازی و آسفالت مسیر روستایی سه راهی کهریز – کاسب به طول ۵۰۰ متر با عرض هشت متر با چهار میلیارد ریال هزینه، بهسازی و آسفالت محور روستایی بستک‌آباد به طول ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ کیلومتر با ۱۰ میلیارد ریال هزینه و بهسازی و آسفالت مسیر روستایی داراب – دلزی به طول ۶.۵ کیلومتر و با ۱۵ میلیارد ریال هزینه از جمله طرح‌های افتتاحی این اداره‌کل طی هفته دولت است.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته تونل شماره یک راه اصلی شاهین‌دژ – تکاب به طول یک کیلومتر با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: تعریض محور ۱.۷ کیلومتری جارچیلو شهرک صنعتی با ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح محور خوی – قطور به طول ۱.۲ کیلومتر با ۱۸ میلیارد ریال هزینه و افتتاح مسیر ارتباطی ارومیه به اشنویه گردنه آغبلاغ با طول ۵.۵ کیلومتر و با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال این اداره‌کل است.

 وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز گفت: بهسازی و آسفالت مسیر ارتباطی روستایی بارون – شاهگلن در چالدران به طول چهار کیلومتر، رنگلان علیا و سفلی در شهرستان چایپاره به طول ۱.۲ کیلومتر، محور روستایی گنبد به طول چهار کیلومتر در خوی و گندوک‌علا در ارومیه به طول ۵۰۰ متر از جمله این طرح‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای طرح‌های کلنگ‌زنی این سازمان ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و برای ۵۴ نفر اشتغال‌ ایجاد می‌شود.

مبارک‌قدم با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح مدیریت بازآفرینی شهری این استان، افزود: خانه محله در بوکان با ۵۲۵ مترمربع مساحت و با ۶ میلیارد ریال هزینه و بهسازی و آسفالت معابر شهر سردشت یا یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت و با پنج میلیارد ریال هزینه طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی این هفته ساختمان کتابخانه دهخدا میاندوآب در زمینی به مساحت ۸۳۶ مترمربع و ساختمان واکنش سریع ستادی ارومیه در زمینی به مساحت ۴۵۳ مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: برای طرح‌های کلنگ‌زنی این اداره‌کل بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

برنامه‌های هفته دولت همزمان با سراسر کشور از امروز /شنبه/ در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود و تا جمعه هفته آینده ادامه دارد.

۹۹۱۸/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت آذربایجان غربی ایرنا ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته