Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیجیان و نمازگران مساجد تحت پوشش حوزه مقاومت ۳۳۵ ناحیه مقاومت شهید محلاتی سپاه تهران، با مشارکت در طرح "هر نمازگزار یک سهم" به مشارکت در ساخت خانه برای مردم سیل‌زده روستای سیدناصر سوسنگرد پرداختند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ اجتماعی آسیب های اجتماعی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قرارگاه جهادی حضرت ابالفضل‌العباس حوزه مقاومت 335 ناحیه مقاومت شهید محلاتی سپاه تهران به همت ائمه محترم جماعت، نمازگزاران، بسیجیان و اهالی مساجد ارباب،  بقیه‌الله،  آدینه،  حضرت محمد، یاسین، قمر بنی هاشم، موسی‌بن‌جعفر، ولیعصر، رحمتیه، امام علی و حضرت حجت (عج)، در حال ساخت خانه برای مردم سیل زده روستای سید ناصر سوسنگرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مشتاقی مدیر پروژه مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درخصوص امدادرسانی در مناطق سیل‌زده صورت گرفته که با جمع‌آوری کمک‌های نقدی از نمازگزاران مساجد در قالب طرح "هر نمازگزار یک سهم" با هدایت فرمانده محترم حوزه 335 در حال انجام است و ا‌ن‌شاءالله به زودی اولین واحد تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: این واحدها متعلق به خانواده‌های بی‌سرپرست و مستمند در این منطقه است و باتوجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و در صورت تامین منابع مالی در نظر داریم منازل آسیب‌دیده بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

اعزام نخستین کاروان عملیاتی- امدادی شهرداری تهران به دشت آزادگان و سوسنگرد

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,1417/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟

آپارتمان‌های بازار مسکن کلان‌شهر‌ها فارغ از تفاوت قیمتی با تهران، در متراژ هم با وضعیت مسکن پایتخت اختلاف چشمگیر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بازار مسکن تهران، عمده تقاضا برای واحد‌های مسکونی با مساحت زیر ۸۰ مترمربع است که البته طی سال‌های اخیر به تناسب این مدل گرایش به خرید خانه، ساخت‌وساز‌ها نیز تا حدودی به سمت ساخت واحد‌های مسکونی یک خواب و حداکثر دو خواب پیش رفته است.

اما در کلان‌شهر‌ها هم ساخت و ساز‌ها دارای مساحت سه‌رقمی است و هم تقاضا کماکان واحد مسکونی بزرگ را مطالبه می‌کند.

در کلان‌شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها حدود ۳۵ میلیون تومان در مترمربع است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف تبریز را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان