Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:59:59 GMT

هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۶۰۷

هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز شنبه در دیدار مدیران با امام جمعه با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه های صبر و خدمت رسانی، افزود: مدیران باید با ادامه دادن راه شهیدان، در هفته دولت در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش کنند.

وی اظهار داشت: در شهرستان مرزی قصرشیرین اقدام های ارزشمند و بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت منطقه صورت گرفته که نیاز است این دستاوردها برای ایجاد امید و پویایی مردم بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در ایام هفته دولت ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان مرزی قصرشیرین با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد که این طرح ها در بخش های خدماتی، عمرانی، راهسازی، عمران شهری و بهداشتی است.

تاتار گفت: در شرایطی که کشورمان با هجمه های بسیار و تحریم های شدید از سوی دشمنان نظام مواجه است اما طرح های بزرگی در راستای توسعه و پیشرفت کشور عملیاتی شده و خدمات بزرگی صورت گرفته که این نشان از مدیریت بسیار خوب دولت تدبیر وامید بوده است.

                                                                                

امام جمعه قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مدیران شهرستان با توجه به بازگشایی مرز خسروی برای تردد یک میلیون تن از زائران عتبات عالیات باید جهادی کار کنند و زیرساخت های مطلبی را برای خدمات رسانی به زائران فراهم کنند.

 حجت الاسلام علی ملکی افزود: بازگشایی مرز رسمی خسروی به طور یقین آثار مادی و معنوی بزرگی برای شهرستان مرزی قصرشیرین به همراه دارد.

 وی اظهار داشت: اربعین حسینی و زیارت امام(ع) یک نعمت است و همه مسؤلان شهرستان باید دست بدست هم بدهیم تا میزبانانی شایسته برای زائران آن حضرت باشیم.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به موقعیت راهبری و مهم قصرشیرین گفت: این شهرستان مطهر به خون شهدا است و باید مرکز خدمتگزاری به مردم باشد از این رو مدیران با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر باید برای ارائه خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه یک اعتقاد دینی و جانشینی ائمه اطهار (ع) است که با حرکت ارزشمند امام راحل به ثمر نشست و خدمتگزاری در این نظام خدمت به امام زمان(عج) است.

او اظهار داشت: رجایی برای مسئولیت نیامده بود بلکه هدف او خدمتگزاری بود از این رو ما نیز باید با تاسی از این شهید والامقام ، با جان و دل برای مردم کار کنیم.

                                                                        

همچنین همزمان با گرامیداشت هفته دولت اعضای شورای اداری همراه با امام جمعه و فرماندار با حضوردر مزار شهدی گمنام واقع در بوستان شاهد به مقام شامخ شهیدام ادای احترام کردند. 

در این آیین، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطر افشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی وهفته دولت  تجدید میثاق کردند. 
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی در اشغال متجاوزان بعثی بود، این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۷۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است. 

۳۰۱۲/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین دیدار هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ سلطانی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی در پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ سلطانی در پایان از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است