Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@15:57:19 GMT

برنامه نتانیاهو برای ادامه شهرک‌سازی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۶۴۴

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین لایو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: شهرک سازی‌ها را ادامه می‌دهیم.


نتانیاهو افزود: ما شهرک سازی‌ها را ادامه می‌دهیم و ریشه‌های خود را عمیق‌تر خواهیم کرد و دشمنان خود را هدف قرار خواهیم داد. دستگاه‌های امنیتی در حال حاضر عاملان اجرای عملیات "تروریستی" را تحت تعقیب قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد: دستان بلند اسرائیل کسانی را که می‌خواهند ما را بکشند خواهند گرفت و آن‌ها را محاکمه خواهیم کرد.


در حالی که رژیم صهیونیستی هر روز به سیاست‌های تجاوزگرانه خود علیه فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد جامعه بین المللی در برابر این تجاوزات همچنان سکوت کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تلاش نتانیاهو شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید میقاتی درباره حمله های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان حملات رژیم صهیونیستی به این کشور را غیر قابل تحمل خواند.

وی تاکید کرد: ما نمی پذیریم حریم هوایی لبنان نقض شود. ما از جامعه بین الملل می خواهیم به این حملات توجه کند و شکواییه ای رسمی هم به شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهیم کرد.

میقاتی افزود: اسرائیل در حال کشاندن منطقه به سمت جنگ است و جامعه جهانی باید به این موضوع توجه کند و به این جنگ پایان دهد.

وی ادامه داد: طی تماس هایی که با طرف‌های مختلف داریم، برایمان روشن می‌شود که لبنان چقدر دوست در جهان دارد و به دفاع از این کشور می‌پردازند و تمام تلاش خود را معطوف می‌دارند تا تل آویو را برای متوقف کردن تجاوزات و جلوگیری از تشدید تنش‌ها تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 6080199

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود
  • ۲ خودرو در «الشهابیه» لبنان هدف قرار گرفت+ فیلم
  • موضع‌گیری جدید میقاتی درباره حمله های رژیم صهیونیستی
  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد