Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا همایش پیاده روی خانوادگی در شهر واجارگاه از توابع بخش کلاچای شهرستان رودسر با حضور حدود ۵۰۰ شرکت کننده و طی مسافت سه کیلومتر از میدان مرکزی شهر تا روستای فشکل پشته برگزار شد.
یوسف پورامیر معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار رودسر در حاشیه این همایش ، ورزش را عامل پویایی، بالندگی و نشاط جامعه دانست و گفت: باید در کنار ورزش قهرمانی به ورزش همگانی نیز توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ایجاد همدلی و صمیمت مهم‌ترین ویژگی ورزش همگانی است، افزود: ورزش همگانی به سلامت جسم، روح و روان شادابی خاصی می بخشد.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا در املش؛ جشنواره بازی‌های بومی محلی به مناسبت هفته دولت در زمین ورزشی شهدای خرشتم املش برگزار شد

به گفته اسدالله تاباری رئیس اداره ورزش و جوانان املش، هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط و شادابی پس از برداشت محصول بوده و کشتی گیله مردی نیز با حضور ۲۴ کشتی گیر در وزن آزاد و همچنین بازی طناب کشی برگزار شد.

شهرستان های رودسر و املش در شرق استان گیلان واقع هستند.

۷۲۹۱/۷۲۹۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره ورزش و جوانان بازی پیاده روی جامعه کشتی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی خراسان رضوی گفت: ابتدا فراخوان عمومی در ۳ محله گرجی سفلی، دهرود و همت آباد انجام شد که نیرو‌های مردمی آمادگی خود را برای اجرا و مشارکت اعلام نمودند.

عباس‌زاده افزود: بیش از ۸۰۰ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در سه مرحله در این مسابقات شرکت کردند.

وی تصریح کرد: رشته‌های مورد نظر در جام منتطران شامل پلخمون، هفت سنگ مهارتی، دال پلان، چوبکشی و طناب کشی است.

جشنواره بازی‌های بومی و محلی جام منتظران قرار است در ۳۱۳ منطقه و روستای کم برخوردار کشور برگزار شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در جنوب تهران احداث می‌شود
  • برگزاری اولین همایش سوارکاری در شهرستان درگزین
  • جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد